Нещодавно креативна агенція MOZGI Ideas спільно з PUMA показали історію справжніх супергероїв, амбасадорами кампанії стали Позитив і Надя Дорофєєва. Артисти розповіли про роль сучасних героїв і їхні суперсили, які доступні кожному, — відстоювати рівні права, оберігати екосистеми, слухати себе і свою свободу. Докладніше з кейсом можна ознайомитися на сайті агенції.
А коли вся країна пішла на карантин, до списку суперсил, доступних кожному, додалася ще одна — уміння сидіти вдома. Донедавна проста інтровертна поведінка стала ефективним способом у протидії пандемії.
«Ми, як і більшість бізнесу, перейшли на дистанційну роботу. Звиклися з відстанню, бо так необхідно: щоб швидше подолати пандемію треба навчитися не заважати, передусім лікарям, і не збільшувати навантаження на систему охорони здоров’я. Треба залишатися вдома і, якщо можливо, працювати й далі, використовуючи технології. Тільки єдине, чого не може замінити жодна CRM-система, відеоконференція в зумі чи робочий чат у телеграмі — присутність команди поруч. Забавні фони закінчуються, жарти про чат-рулетку перестають бути смішними. За час карантину ми відчули, як сильно не вистачає ранкових розмов за кавою, навіть тим хто каву ніколи не пив.
Відстань — це вимушена умовність, яка не має завадити командам створювати класні проєкти, підтримувати одне одного і ставати ще ближчими на відстані. Бізнес, який зараз переживає кризу, потребує підтримки, але її ще більше потребують і люди, які стоять за всім цим: колеги, начальники, СЕО, власники. Ми всі на етапі нових змін і складних рішень, через які пройдуть передусім команди. Вони відновлять бізнес після кризи й побудують ще міцнішу корпоративну культуру», — поділився креативний директор MOZGI Ideas Влад Болсун.
Щоб показати відстань, яка зближує, агенція MOZGI Ideas придумала «КартинаКарантина» — свідчення того, що командам вдається створювати класні речі, просто будучи командами. У цьому проєкті відстань втрачає негативний контекст і стає ідеєю, а члени команди — головними супергероями.
До ініціативи MOZGI Ideas приєдналися інші компанії, які підтримали ідею «командності» й показали власні картини, створенні дистанційно. У результаті — тепер у відстані є свій вигляд, унікальний для кожної команди.
- PUMA
- Banda
- #omlgbarfamily (G.Bar, Oh My Look!)
- MOZGI GROUP
- EVA
- M1 Agency
- СЛУХ
- Forma
- S*EVENT
Ті, хто хочуть приєднатися до проєкту — зможуть знайти всю актуальну інформацію на сторінці проєкту.
Візуалізацією картин займається агенція MOZGI Ideas, від учасників потрібна тільки інформація про команди і фото, які можна надіслати на пошту.
Читайте також:
- Добірка книг, яка надихає копірайтерку MOZGI GROUP.
- Інтерв’ю з режисерами MOZGI Production про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу.
- Інтерв’ю з PR-директоркою MOZGI GROUP Мариною Зубенко: про будні піарника, підготовку до наймасштабнішого концерту «Время и Стекло» і плани на майбутнє.