Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

В 1951 году Халсман по заданию NBC сфотографировал популярных комиков того времени: Милтона Берла, Сида Цезаря, Маркса Граучо, Боба Хоупа. Многих артистов он запечатлел в воздухе. Позже в той же манере он сделал портреты в прыжке других знаменитостей, среди них семья Форда, герцог и герцогиня Виндзор, Мэрилин Монро, Мария Феликс и Ричард Никсон. В 1959 году Филипп Хальсман выпустил книгу «Прыжок», которая стала классикой фотоискусств. В неё вошли 178 фотографий прыгающих знаменитостей.

 

1505825530127 250517 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530126 576537 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530125 940736 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530128 758237 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530128 834818 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

 

1505825530124 861461 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

1505825530128 393413 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

«Когда вы просите кого-нибудь подпрыгнуть, то всё его внимание направляется на акт прыжка и маска спадает, так что появляется реальное лицо человека», – говорил фотограф.

 

1505825530123 952038 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530125 724050 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530126 220092 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

1505825530127 800405 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

1505825530129 516358 - Как фотограф Мэрилин Монро портреты звёзд снимал. Часть 3.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...