• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

24 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Однією з найвпізнаваніших обкладинок музичного альбому є «Abbey Road» The Beatles. Майстерна лаконічність фото, де музичний гурт переходить дорогу (повз неправильно припаркований Фольксваген), відома багатьом. І крокує цей легендарний квартет доволі близько один від одного, що у наш час соціального дистанціювання абсолютно не рекомендовано через ризик поширення COVID-19. Тому, щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.

Застосувавши хитрощі графічного дизайну, креатори зробили так, що тепер «Бітлз» переходять Еббі-роуд доволі далеко один від одного (і в неналежному місці, чесно кажучи).

Одне з цікавих дизайнерських рішень можна побачити на обкладинці альбому «Straight Outta Compton» гурту N.W.A., коли замість того, щоб скупчитися тісним колом, всі музиканти, окрім лідера гурту Eazy-E, визирають з вікон будинку на задньому плані.

«Спочатку ми думали взятися за постери до фільмів», – пояснив Пако Конде (Paco Conde), співзасновник агенції, який родом з Іспанії, що зараз сильно потерпає від пандемії коронавірусу. «Але потім ми вирішили, що обкладинки музичних альбомів є простішим і наочнішим рішенням. Головним критерієм відбору стало те, що обкладинка мала бути достатньо іконічною. Тобто людям з усього світу достатньо було б лише глянути на неї, щоб одразу впізнати. У мене була книжка «1000 обкладинок музичних платівок» (1000 Record Covers), тож мені було з чого вибирати».

Культурний контекст – головне

Щоб послання прозвучало вагоміше, агенція налагоджує зв’язки з індустрією музики та розваг. Вона навіть звертається безпосередньо до музикантів, оскільки для проєкту, який модифікує обкладинки музичних альбомів, права інтелектуальної власності є досить дражливим питанням. Але, як не дивно, тут креатори здобули несподівану підтримку. Лінда Рамон, вдова Джонні Рамона та співвласниця лейблу Ramones Productions, схвалила їх редизайн обкладинки альбому Ramones. Тож креатори сподіваються, що й з іншими митцями їм вдасться дійти згоди, адже культурний контекст проєкту дуже сприяє тому, щоб послання було сприйняте аудиторією.

https://www.instagram.com/p/B-FKlYMjjGn/?utm_source=ig_embed

Конде зазначив: «Пандемія коронавірусу – то жахливо. Але ці обкладинки принаймні змусять людей посміхнутися. І водночас ми чітко доносимо своє послання: витримувати дистанцію вкрай важливо. Як говорить мій друг, «краще за два метри один від одного, ніж на два метри під землею».

Джерело

Теги: здоров'ясоціальна рекламасуспільствотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.