Однією з найвпізнаваніших обкладинок музичного альбому є «Abbey Road» The Beatles. Майстерна лаконічність фото, де музичний гурт переходить дорогу (повз неправильно припаркований Фольксваген), відома багатьом. І крокує цей легендарний квартет доволі близько один від одного, що у наш час соціального дистанціювання абсолютно не рекомендовано через ризик поширення COVID-19. Тому, щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.
Застосувавши хитрощі графічного дизайну, креатори зробили так, що тепер «Бітлз» переходять Еббі-роуд доволі далеко один від одного (і в неналежному місці, чесно кажучи).
Одне з цікавих дизайнерських рішень можна побачити на обкладинці альбому «Straight Outta Compton» гурту N.W.A., коли замість того, щоб скупчитися тісним колом, всі музиканти, окрім лідера гурту Eazy-E, визирають з вікон будинку на задньому плані.
«Спочатку ми думали взятися за постери до фільмів», – пояснив Пако Конде (Paco Conde), співзасновник агенції, який родом з Іспанії, що зараз сильно потерпає від пандемії коронавірусу. «Але потім ми вирішили, що обкладинки музичних альбомів є простішим і наочнішим рішенням. Головним критерієм відбору стало те, що обкладинка мала бути достатньо іконічною. Тобто людям з усього світу достатньо було б лише глянути на неї, щоб одразу впізнати. У мене була книжка «1000 обкладинок музичних платівок» (1000 Record Covers), тож мені було з чого вибирати».
Культурний контекст – головне
Щоб послання прозвучало вагоміше, агенція налагоджує зв’язки з індустрією музики та розваг. Вона навіть звертається безпосередньо до музикантів, оскільки для проєкту, який модифікує обкладинки музичних альбомів, права інтелектуальної власності є досить дражливим питанням. Але, як не дивно, тут креатори здобули несподівану підтримку. Лінда Рамон, вдова Джонні Рамона та співвласниця лейблу Ramones Productions, схвалила їх редизайн обкладинки альбому Ramones. Тож креатори сподіваються, що й з іншими митцями їм вдасться дійти згоди, адже культурний контекст проєкту дуже сприяє тому, щоб послання було сприйняте аудиторією.
Конде зазначив: «Пандемія коронавірусу – то жахливо. Але ці обкладинки принаймні змусять людей посміхнутися. І водночас ми чітко доносимо своє послання: витримувати дистанцію вкрай важливо. Як говорить мій друг, «краще за два метри один від одного, ніж на два метри під землею».