• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Якби бренди були фільмами, їхні постери виглядали б так

12 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Можете собі уявити Джейка Джилленгола в ролі Кролика Енерджайзера? Чи Раяна Рейнольдса в ролі Чоловічка-з-тіста Pillsbury? Такого у кінематографі (поки що принаймні) не побачиш. Адже Голлівуд не поспішає шукати натхнення серед споживацьких товарів і не задається питанням: що якби бренди були фільмами? (Єдиним винятком тут є хіба що Lego). Проте політ уяви не зупинити, і творчість Ленса Форда (Lance Ford) може дати вам точну відповідь на це запитання. Хоча б тому, що останнім часом саме цим він і займається – створює постери до фільмів, яких не існує. Фільмів про бренди.

Ось декілька робіт Форда, які одразу демонструють, що їх автор – не новачок у Фотошопі і добре знається на всіх тих кліше, які властиві дизайну кінопостерів. З одного боку, ці постери абсурдні, але з іншого – ми цілком можемо уявити собі такий фільм. (І якби Рейнольдс набрав стільки кіло для ролі Чоловічка-з-тіста, всі «Оскари» були б його.)

Інші постери з цієї серії можна переглянути у Інстаграмі, де їм присвячений окремий акаунт.

У пошуках цікавих маскотів

У свій вільний час Ленс Форд мріє про те, як бренди підкорюють Голлівуд. Решту часу він є креативним директором агенції EP+Co і спеціалізується на роботі з соцмережами. Серед клієнтів агенції є як споживацькі бренди, так і бренди індустрії розваг (Netflix, Lionsgate, Paramount). За словами Ленса, йому здалося цікавим поєднати ці два світи і показати, що було б, якби бренди були фільмами.

https://www.instagram.com/p/B9S5ErND9WT/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/B7wBZ7SD4s3/?utm_source=ig_embed

«Обираючи бренд для наступного постера, я насправді шукаю легко впізнаваних маскотів. Завжди легше створити сюжет навколо персонажа, у якого вже є якась передісторія», – пояснює Форд.

Щодо акторів, то він шукає тих, які чимось вже й так схожі на маскотів. Наприклад, для овочевого бренда Green Giant він просто погуглив найвищих акторів. Ну, і якщо вони присутні в соцмережах – тим краще.

Дизайну кінопостерів він, як не дивно, ніколи не вчився і для жодного справжнього фільму постери не робив. Втім, класика є класикою, і такі композиції як «спина до спини» чи «сферичні голови у вакуумі» просто не можна не запозичити.

https://www.instagram.com/p/B848hVjDTfP/?utm_source=ig_embed

«Голлівуд чимало співпрацює з брендами у виробництві іграшок та створенні відеоігор, але я не пригадую, щоб споживацький бренд колись опинявся в центрі сюжету фільму. Але мені здається логічним припустити, що одного дня Голлівуд візьме маскота якогось бренда та створить навколо нього справжню історію. І я сподіваюся мої експерименти з постерами цей день хоч трохи наблизять!»

Джерело

Теги: гуморкінотворчество и дизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Анонсовано вихід нового документального фільму про Дениса Монастирського «Незавершений політ»
Культура і Життя

Анонсовано вихід нового документального фільму про Дениса Монастирського «Незавершений політ»

26 Грудня, 2023

Картину знято до роковин трагедії, яка сталася 18 січня 2023 року у Броварах неподалік будівлі дитячого садка, де внаслідок падіння гелікоптера, в якому перебувало керівництво Міністерства внутрішніх справ України, загинув...

Читати даліDetails

Реклама на будь-який смак: Uklon та I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на українську рекламу

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.