Гротескный сюрреализм в фэшн-индустрии. Часть 4.

Тим Уолкер – один из известнейших фэшн-фотографов современности. Его фотографии спокойны, в них нет буйной яркости, но в них неизменно чувствуется дух сюрреализма. У Уолкера, несомненно, есть свой собственный почерк, по которому его легко узнать даже не очень искушённому зрителю.
Особенно британский фотограф любит работать над фотосессиями со знаменитостями, демонстрируя в них собственный неповторимый стиль. Он создаёт настоящие сказочные фантазии, которые сливаются для зрителя в необыкновенный сюрреалистический мир. «Мы все так заняты и всё вокруг ускоряется. Лишь у детей достаточно времени, чтобы блуждать и мечтать. Я же стараюсь уподобляться ребёнку», – так говорит о себе фотограф.
Больше работ Тима Уолкера – здесь, здесь и здесь.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

Нещодавно Креативна Практика випустила перший набір студентів зі свого пілотного курсу «Основи дизайну». Їм запропонували виконати завдання для соціальних ініціатив ...

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для ...

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...