Перед агенцією стояла ціль розробити візуальну айдентику для Київського симфонічного оркестру, яка приверне увагу нової публіки. За словами команди GRA AGENCY, в новому ребрендингу відобразили поєднання сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, новий вектор розвитку симфонічної музики в Україні.
На створення айдентики команду GRA AGENCY надихнули: динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм. Люди, як невід’ємна складова оркестру та його рушійна сила. Для посилення візуального шоку в афішах Київського симфонічного оркестру задіяні твори сучасних українських митців.
Також нагадаємо, що нещодавно свою першу візуальну айдентику отримав Маріїнський палац. 4 вересня він вперше відкрив свої двері для екскурсій. А над айдентикою працювала команда креативної агенції ANGRY.
А в кінці літа Молодий театр повідомив про відкриття театрального сезону — цього разу в оновленому візуальному стилі. Редизайн Молодого театру провели студентки школи Projector. Проєкт створили на річному курсі Visual Communications Professium.