Дизайнерки з Києва запустили подкаст про нові напрямки та явища в дизайні Design happens

Оля Кузовкіна та Віка Москофіді запустили новий дизайн-подкаст Design happens, який вони створили як дипломний проєкт на курсі Visual Communications Professium в школі Projector.

Віка та Оля: «Думка запустити подкаст прийшла ще в січні, але ми декілька разів змінювали формат. Хотілося зробити щось таке, що буде розвивати і нас також.  Хоча ми самі дизайнерки, але є дуже багато тем і напрямків в дизайні, які ми не до кінця розуміємо. Захотілось це виправити. І на додачу підтягнути навички сторітелінгу, максимально вийти з зони комфорту та змусити себе — інтроверток — заговорити».

Design happens  це багатосерійна історія про те, що дизайн не обмежується лише професійною діяльністю. Це набагато ширше й глобальніше.

Усі ми дизайнери. Будь-яка наша діяльність є дизайн-процесом: від вибору одягу чи приготування їжі до формування стрічки в інстаграмі.

Віка та Оля: «Щоб донести цю думку ми досліджуємо нові (й не тільки) підходи та напрями в дизайні,проводимо власне дослідження та спілкуємось з тими, хто працює в цій сфері й знається на ній краще за нас».

Слухати перший епізод

Перший епізод подкасту присвятили спекулятивному дизайну, а на інтерв’ю запросили інтердисциплінарну дизайнерку Anfi Sa з Берліну та київського дизайнера Олексія Сальнікова.

В процесі підготовки дівчата не тільки дослідили тему й знайшли мільйон цікавих проєктів, а й по-іншому подивились на свою професію.

Дизайнерки з Києва запустили подкаст про нові напрямки та явища в дизайні Design happens

Для оформлення свого подкасту Оля та Віка обрали крафтовий, експериментальний підхід.

Логотип створений за допомогою знайомого всім шрифта Times New Roman. Він максимально не дизайнерський, і будь-хто може відтворити його самотужки  це лише підтверджує думку, що design happens.

Для кожного випуску дівчата розроблятимуть унікальний стиль.

Віка та Оля: «Весь проєкт для нас експеримент, тож і обкладинку хотілось зробити таку ж — експериментальну та крафтову. Заради цього ми занурювались у фарбу на свій страх та ризик, а вже потім завершували справу в фотошопі».

Дизайнерки з Києва запустили подкаст про нові напрямки та явища в дизайні Design happens

Віка та Оля: «Процес створення подкасту — це неймовірний досвід проб і помилок, тому ми багато читали слухали, дивились і звичайно ж шукали той формат, що працюватиме найкомфортніше для нас. Найголовніше — ми кайфуємо від процесу створення, навчання та творчості».

Нові випуски з’являтимуться раз на місяць, а слідкувати за новинами та знайомитися зі знахідками дівчат під час підготовки нового епізоду можна в інстаграм-акаунті design_happens. 

Сторінка подкасту.


А ще ми нагадуємо, для чого Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) стартувала серію подкастів «Креативний дайджест» (Creative Digest).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.