«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

Нещодавно Креативна Практика випустила перший набір студентів зі свого пілотного курсу «Основи дизайну». Їм запропонували виконати завдання для соціальних ініціатив від Фундації Дарини Жолдак та Klitschko Foundation в межах ініціативи дизайн-волонтерства «Добре портфоліо».

Робота студентів велась незалежно. За умовами освітньої платформи, студенти мали запропонувати творчі інтерпретації брифів. Зокрема студенти мали запропонувати візуальні комунікації для проєктів «100 000 книжок для сільських бібліотек», «Книжкобус» та «Стажування».

«На курсі «Основи дизайну» навчаються кілька сотень студентів. В контексті творчих завдань — це величезний обсяг творчої енергії. Ми дуже боялись згаяти її на щось абстрактне. На мою думку, дизайн-освіта має формувати не лише професійні навички, але й певну філософію. Для мене дизайн — це турбота, піклування, емпатія. І саме участь в соціальних ініціативах в межах навчальних форматів допомагає донести цю ідею якнайліпше. Тож ми щасливі, що наші студенти допомогли зробити добру справу», — зазначає автор проєкту Анатолій Попель.

Всього в рамках курсу було створено 91 роботу для соціальних ініціатив. Спільно з експертами проєкту представники соціальних ініціатив обрали 4, що будуть реально втілені в життя.

Причому команда Креативної Практики радіє, що соціальні ініціативи в деяких випадках обрали саме найсміливіші інтерпретації брифів, а не ті, що можна умовно назвати «обережними».

Наприклад, для проєкту «100 000 книжок для сільських бібліотек», «Фундація Дарини Жолдак» обрала ідею з дивакуватими створіннями, що живуть в уяві читачів та в книжкових світах.

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

«Засновники Креативної Практики — одна з небагатьох команд, що допомагають створювати дизайн для соціальних проєктів дійсно системно, і з ким при цьому було комфортно працювати. Це настільки глибоке занурення в процес, настільки дружня комунікація без нервів та емоцій, що просто дивуєшся: як ви це робите? Окрема подяка студентам, шкода, що не можна взяти всі роботи», — коментує Світлана Сом, голова Фундації Дарини Жолдак.

«”Добре портфоліо” просто змусило нас розгубитись. Нам з командою Klitschko Foundation навіть довелось проводити голосування, щоб обрати фаворитів, бо всі роботи класні і кожна з них мала свого фаната. Приємно розуміти, що так багато креативних людей зацікавились нашими благодійними проєктами та допомогли створити дизайни, які ще більше наблизять нас до досягнення нашої місії. Дякуємо команді проєкту та студентам, які мають такі круті навички і таланти! Вкотре переконуємось у важливості такого партнерства для всіх!», — додає Аліна Носенко, директорка Klitschko Foundation.

Цікаво, що серед фіналістів є роботи дизайнерів з різних міст України: Алла Іванова (Київ), Іван Громов (Одеса), Світлана Мазуренко (Львів), Віта Шелупіна (Суми).


Нагадаємо: українська дизайнерка Ольга Тахтарова перемогла на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

XII Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» объявил победителей

9 июля Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» наградил победителей. В этом году за фестивальные награды боролось 937 работ от участников ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...