Дубайська агенція зобразила весь світ як одну велику віртуальну багатоповерхівку

Є щось цікаве в тому, щоб роздивлятися вікна у фасаді будинку навпроти. Кожне вікно схоже на маленький фільм: десь живуть немолоді прихильники готичної субкультури, десь – завзяті любителі спорту… І така суміш ненавмисного ексгібіціонізму та близькості є чудовим джерелом натхнення для творчих умів. Тому спільнота Dubai Design District (d3) та агенція Serviceplan Middle East вирішили адаптувати цю модель людської взаємодії до довгих та дивних днів соціальної ізоляції, запустивши кампанію «Distant Neighbors».

Ця кампанія відбувається в Instagram, де весь світ відтворено як одну велику віртуальну багатоповерхівку. Формат цієї медіаплатформи, який дозволяє нескінченну прокрутку, виявився оптимальним для того, щоб передати магію численних «домашніх вогнищ» великого міста.

Правила кампанії Distant Neighbors прості: учасники мають зробити кілька фото тих речей, які роблять їх домівки особливими, додати до них власний опис або доречну цитату і надіслати все це прямим повідомленням на акаунт @distant.neighbours.

Потім аргентинська художниця Мішель Перік (Michelle Peric) створить на основі цього віконце, якому буде присвоєно «номер квартири», і ви посядете своє місце серед кола сусідів.

Наприклад, столик, заставлений картинами, статуетками, ароматичними лампами тощо, може перетворитися на лаконічне зображення трьох свічок, що блимають у вікні.

Численні особисті речі дистилюються до однієї точки фокусу в обрамленні вікна. Перік ставить за мету передати не самі речі, а атмосферу, і їй це вдається з майже хірургічною точністю.

Розташована в серці Дубаю бізнес-спільнота Dubai Design District (d3) присвячена дизайну, мистецтву та моді. Вона охоплює понад 9000 людей і має 385 бізнес-партнерів, серед яких є, наприклад, Zaha Hadid Architects, Dior та Burberry.

Віртуальна багатоповерхівка росте…

Проєкт Distant Neighbors, який поступово будує віртуальну багатоповерхівку, є поки що невеликим і складається лише з 51 ілюстрації, але Перік творить свою магію швидко. І, може, з часом люди стануть жвавіше спілкуватися з вікна у вікно, надсилаючи повідомлення своїм «сусідам» з інших куточків світу.

Цей проєкт є дітищем Саар Ікбал (Sahar Iqbal), директорки мистецького відділу Serviceplan Middle East. Сама вона розповіла про його виникнення так: «Карантин тривав, і нас поступово все сильніше охоплювало відчуття ізольованості. Не маючи інших варіантів, люди стали все частіше дивитися на екрани телефонів, і тому ми теж спрямували туди свої погляди. Перед нами постало питання: як можна на глибинному рівні поєднати між собою незнайомців у соцмережах? Але коли ми визирнули з вікон, ми усвідомили, що наразі всі ми бачимо приблизно одне й те саме: шматочки життів у обрамленні поверхів та квартир сусідніх багатоповерхівок. Сітки життів прямо за нашими вікнами. Сітки, які є і в Instagram. Тож проєкт «Distant Neighbors» став цілком логічним рішенням і добре підійшов для цієї платформи».

Джерело

А ті, хто радше визирнули б з чужого вікна, ніж зазирнули у нього, можуть помилуватися краєвидом з іншого куточка світу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.