Дубайська агенція зобразила весь світ як одну велику віртуальну багатоповерхівку

Є щось цікаве в тому, щоб роздивлятися вікна у фасаді будинку навпроти. Кожне вікно схоже на маленький фільм: десь живуть немолоді прихильники готичної субкультури, десь – завзяті любителі спорту… І така суміш ненавмисного ексгібіціонізму та близькості є чудовим джерелом натхнення для творчих умів. Тому спільнота Dubai Design District (d3) та агенція Serviceplan Middle East вирішили адаптувати цю модель людської взаємодії до довгих та дивних днів соціальної ізоляції, запустивши кампанію «Distant Neighbors».

Ця кампанія відбувається в Instagram, де весь світ відтворено як одну велику віртуальну багатоповерхівку. Формат цієї медіаплатформи, який дозволяє нескінченну прокрутку, виявився оптимальним для того, щоб передати магію численних «домашніх вогнищ» великого міста.

Правила кампанії Distant Neighbors прості: учасники мають зробити кілька фото тих речей, які роблять їх домівки особливими, додати до них власний опис або доречну цитату і надіслати все це прямим повідомленням на акаунт @distant.neighbours.

Потім аргентинська художниця Мішель Перік (Michelle Peric) створить на основі цього віконце, якому буде присвоєно «номер квартири», і ви посядете своє місце серед кола сусідів.

Наприклад, столик, заставлений картинами, статуетками, ароматичними лампами тощо, може перетворитися на лаконічне зображення трьох свічок, що блимають у вікні.

Численні особисті речі дистилюються до однієї точки фокусу в обрамленні вікна. Перік ставить за мету передати не самі речі, а атмосферу, і їй це вдається з майже хірургічною точністю.

Розташована в серці Дубаю бізнес-спільнота Dubai Design District (d3) присвячена дизайну, мистецтву та моді. Вона охоплює понад 9000 людей і має 385 бізнес-партнерів, серед яких є, наприклад, Zaha Hadid Architects, Dior та Burberry.

Віртуальна багатоповерхівка росте…

Проєкт Distant Neighbors, який поступово будує віртуальну багатоповерхівку, є поки що невеликим і складається лише з 51 ілюстрації, але Перік творить свою магію швидко. І, може, з часом люди стануть жвавіше спілкуватися з вікна у вікно, надсилаючи повідомлення своїм «сусідам» з інших куточків світу.

Цей проєкт є дітищем Саар Ікбал (Sahar Iqbal), директорки мистецького відділу Serviceplan Middle East. Сама вона розповіла про його виникнення так: «Карантин тривав, і нас поступово все сильніше охоплювало відчуття ізольованості. Не маючи інших варіантів, люди стали все частіше дивитися на екрани телефонів, і тому ми теж спрямували туди свої погляди. Перед нами постало питання: як можна на глибинному рівні поєднати між собою незнайомців у соцмережах? Але коли ми визирнули з вікон, ми усвідомили, що наразі всі ми бачимо приблизно одне й те саме: шматочки життів у обрамленні поверхів та квартир сусідніх багатоповерхівок. Сітки життів прямо за нашими вікнами. Сітки, які є і в Instagram. Тож проєкт «Distant Neighbors» став цілком логічним рішенням і добре підійшов для цієї платформи».

Джерело

А ті, хто радше визирнули б з чужого вікна, ніж зазирнули у нього, можуть помилуватися краєвидом з іншого куточка світу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.