Креатори з Сінгапуру ініціювали обмін краєвидами з вікон

Проєкт Window Swap дозволяє користувачам з Копенгагену, Джакарти, Данді та інших міст світу обмінятися краєвидами, які видно з їх вікон, щоб бодай так відволіктися від щоденної рутини.

Цей проєкт є ініціативою подружжя креаторів із Сінгапуру. Соналі Ранджіт (Sonali Ranjit) та Вайшнав Баласубраманіам (Vaishnav Balasubramaniam) звикли до постійних відряджень в ході своєї роботи в агенціях Leo Burnett та BLKJ. Але останнім часом через пандемію будь-які подорожі для них припинилися, що змусило їх по-новому глянути на все те, що вони досі звикли сприймати як даність. Зокрема, на можливість бачити не один і той самий краєвид щоразу, коли вони визирають з вікна.

Поміркувавши над тим, як зробити можливим обмін краєвидами з вікон між друзями з різних куточків світу, вони розробили ідею проєкту Window Swap. Цей інтерактивний вебсайт пропонує користувачам можливість «відчинити для себе нове вікно на іншому кінці світу». Для цього вони попросили своїх друзів надіслати їм коротке закільцьоване відео з краєвидами з їх вікон, разом з усіма природними звуками, які такі краєвиди супроводжують. У такий спосіб відвідувачі сайту отримують можливість поглянути на людні вулиці Сінгапуру чи зелені крони Джакарти.

Ця проста та геніальна ідея пропонує нову перспективу, ще один спосіб зняти стрес та (принаймні зараз) можливість хоч ненадовго втекти від рутини.

Будь-які вікна та будь-які краєвиди

Наразі на сайті Window Swap можна переглянути 60 таких відео з 26 різних країн, й ініціатори проєкту планують розширювати цю добірку. Щоб відвідувачі мали ще більший вибір краєвидів, Соналі та Вайшнав пропонують всім долучатися до цього проєкту, якими б не були їхні вікна чи краєвиди з них. Адже, як вони наголошують, «що одному рутина, іншому – скарб».

Доповнити проєкт Window Swap можна зв’язавшись з креаторами через сайт. Для цього потрібно лише десятихвилинне горизонтальне (і не хитке) відео краєвиду з вікна. Автори проєкту радять також залишити в кадрі принаймні один куток рами чи балконних дверей для антуражу.

Такий обмін краєвидами з вікон має на меті донести до людей ту ідею, що «всі ми проходимо крізь це разом, і переживемо ми цей час також разом».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...