• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Дубайська агенція зобразила весь світ як одну велику віртуальну багатоповерхівку

21 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Є щось цікаве в тому, щоб роздивлятися вікна у фасаді будинку навпроти. Кожне вікно схоже на маленький фільм: десь живуть немолоді прихильники готичної субкультури, десь – завзяті любителі спорту… І така суміш ненавмисного ексгібіціонізму та близькості є чудовим джерелом натхнення для творчих умів. Тому спільнота Dubai Design District (d3) та агенція Serviceplan Middle East вирішили адаптувати цю модель людської взаємодії до довгих та дивних днів соціальної ізоляції, запустивши кампанію «Distant Neighbors».

Ця кампанія відбувається в Instagram, де весь світ відтворено як одну велику віртуальну багатоповерхівку. Формат цієї медіаплатформи, який дозволяє нескінченну прокрутку, виявився оптимальним для того, щоб передати магію численних «домашніх вогнищ» великого міста.

Правила кампанії Distant Neighbors прості: учасники мають зробити кілька фото тих речей, які роблять їх домівки особливими, додати до них власний опис або доречну цитату і надіслати все це прямим повідомленням на акаунт @distant.neighbours.

Потім аргентинська художниця Мішель Перік (Michelle Peric) створить на основі цього віконце, якому буде присвоєно «номер квартири», і ви посядете своє місце серед кола сусідів.

Наприклад, столик, заставлений картинами, статуетками, ароматичними лампами тощо, може перетворитися на лаконічне зображення трьох свічок, що блимають у вікні.

https://www.instagram.com/p/CCrJMC2J7DM/?utm_source=ig_embed

Численні особисті речі дистилюються до однієї точки фокусу в обрамленні вікна. Перік ставить за мету передати не самі речі, а атмосферу, і їй це вдається з майже хірургічною точністю.

https://www.instagram.com/p/CB70O_bpR0x/?utm_source=ig_embed

Розташована в серці Дубаю бізнес-спільнота Dubai Design District (d3) присвячена дизайну, мистецтву та моді. Вона охоплює понад 9000 людей і має 385 бізнес-партнерів, серед яких є, наприклад, Zaha Hadid Architects, Dior та Burberry.

https://www.instagram.com/p/CCgFuqDpAYv/?utm_source=ig_embed

Віртуальна багатоповерхівка росте…

Проєкт Distant Neighbors, який поступово будує віртуальну багатоповерхівку, є поки що невеликим і складається лише з 51 ілюстрації, але Перік творить свою магію швидко. І, може, з часом люди стануть жвавіше спілкуватися з вікна у вікно, надсилаючи повідомлення своїм «сусідам» з інших куточків світу.

https://www.instagram.com/p/CBbFxWCJkQ4/?utm_source=ig_embed

Цей проєкт є дітищем Саар Ікбал (Sahar Iqbal), директорки мистецького відділу Serviceplan Middle East. Сама вона розповіла про його виникнення так: «Карантин тривав, і нас поступово все сильніше охоплювало відчуття ізольованості. Не маючи інших варіантів, люди стали все частіше дивитися на екрани телефонів, і тому ми теж спрямували туди свої погляди. Перед нами постало питання: як можна на глибинному рівні поєднати між собою незнайомців у соцмережах? Але коли ми визирнули з вікон, ми усвідомили, що наразі всі ми бачимо приблизно одне й те саме: шматочки життів у обрамленні поверхів та квартир сусідніх багатоповерхівок. Сітки життів прямо за нашими вікнами. Сітки, які є і в Instagram. Тож проєкт «Distant Neighbors» став цілком логічним рішенням і добре підійшов для цієї платформи».

Джерело

А ті, хто радше визирнули б з чужого вікна, ніж зазирнули у нього, можуть помилуватися краєвидом з іншого куточка світу.

Теги: интернетсоціальні мережітворчістьфото

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»
Відповідальність

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

1 Квітня, 2025

Як зробити освітній проєкт помітним у TikTok? TikTok-акаунт для «Навчай для України» це дійсно унікальний кейс. Команді проєкту спільно з Тікток-студією від OMG agency вдалося розповісти про освітній проєкт, об’єднавши...

Читати даліDetails

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

SMM, що працює: як MAUDAU перетворює підписників на гостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.