Чистый продукт, отраженный в дизайне

Дизайнеры решили, что молоко будет лучше всего смотреться в ярком пакете, украшенном изображениями экологичного города. Пакеты оформлены разнообразными шрифтами, подходящими для молочной продукции.

Фото: thedieline.com

Молочный бренд Purica призван вернуть хороший имидж молока, сделав его таким, каким оно было раньше, без пестицидов, токсинов и вредных веществ. Иллюстрации на пакетах с молоком олицетворяют фермерство, создавая ощущение чистоты и свежести продукта.

 

Фото: thedieline.com

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...

Не «лимонка»: вершина ергономічності – клавіатура-граната Pineapple

Доволі функціональна клавіатура-граната Pineapple являє собою такий дизайн, яким навряд чи Microsoft або Logitech скористаються у позірному майбутньому.

Студія VOUW створила вуличний ліхтар, що нахиляється до перехожих

Ліхтар, що нахиляється до перехожих, є частиною розробленої студією VOUW концепції «слоу-тек», покликаної трохи вповільнити хаос сучасного життя.

Динамічні зображення, створені штучним інтелектом, в новому відео Beko

Це відео є спробою «перекласти» концепцію сталого розвитку мовою генеративних зображень, які створюються штучним інтелектом.

950 плакатів дизайнерів із 53-х країн світу. В Харкові відбудеться XI трієнале екологічного плаката «4-й Блок»

Креативну спільноту запрошують відвідати XI Міжнародній трієнале екологічного плаката «4-й Блок», присвяченій осягненню та аналізу глобальних реактивних змін, які стались ...