«C’mon, bacon!». На Packaging of the World відзначено дизайн від McCANN Kyiv

Ресурс Packaging of the World, який відбирає та презентує найкращі креативні роботи, відзначив дизайн від McCANN Kyiv для нового easy to go формату КОМО Squeeze Cheese.

«Нам хотілось, щоб упаковка відповідала нашій цільовій аудиторії – молодій, стильній і в міру зухвалій. При цьому ми намагались ще й виокремити КОМО Squeeze Cheese на полиці та підкреслити нашу відмінність від решти категорії. Саме тому основним кольором став несподіваний для категорії – чорний», — говорить про свій дизайн команда McCANN Kyiv.

Дизайн від McCANN Kyiv для КОМО Squeeze Cheese

«Ми не хотіли робити концепт занадто похмурим, тому додали в дизайн балакучі смаколики. А щоб остаточно розвіяти всі сумніви, написали ще й веселі фрази, які пов’язані з певним смаком та обігрують мовні меми.

Тому тепер тюбик Squeeze Cheese говорить з людиною, щойно та бере його з полиці — заграє до неї, дражнить, підштовхує вичавити себе по повній. Зроби мені “squeeze”, зроби собі cheese!, Honey, I’m cheese!, C’mon, bacon!, So-o-o creamy-мі-мі-мі, Shalot, you’re so hot. Усе, щоб вийшов найбалакучіший і найдоброзичливіший дизайн з тих, які можна зустріти на молочній полиці українських магазинів!», — додають креатори.

На Packaging of the World відзначено дизайн від McCANN Kyiv
Дизайн від McCANN Kyiv для КОМО Squeeze Cheese

Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.