Бутылка – шпаргалка

Pearlfisher совместно с Bud Light создали лимитированную серию бутылочного пива Super Bowl XLIX специально к началу Супер Кубка (США).

Будучи официальным спонсором Супер Кубка, Bud Light хотел нешаблонно выразить свое отношение к грядущему событию. Задачей команды Pearlfisher стало найти такое дизайнерское решение, которое выразило бы исключительность напитка и объединило бы вместе фанатов Bud Light и болельщиков Супер Кубка.

Ориентируясь на запущенную кампанию Bud Light под слоганом «Готов ко всему» («Up for Whatever»), креаторы создали дизайн бутылки в стиле тактической тетради тренера. На бутылке разместились записки для болельщиков в стиле «застань оператора врасплох», «заведи толпу», «убеги от охранника», чтобы помочь потребителям не только насладиться напитком, но и почувствовать азарт игры.

Хэмиш Кэмпбел, креативный директор Pearlfisher, комментирует: «Создание особенный дизайн для лимитированной серии Bud Light было захватывающим вызовом. Мы создали новый образ напитка, объединив страсть болельщиков к пиву и футболу. И это — «План игры на любой случай».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...