BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з кінофестивалем, головним завданням було — знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про різноманіття історій, показаних у рамках Одеського міжнародного кінофестивалю.

В BBDO зрозуміли, що історія — це міст між емоційним і візуальним.
Елемент, що поєднує режисера і його творіння, персонажа і глядача, ідею та фільм.

Головною частиною візуального коду Одеського міжнародного кінофестивалю став промінь проєктора, у якому живуть сотні захоплюючих історій. Його коло дозволяє органічне впровадження будь-яких візуальних елементів кінематографу.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю


У типографіці був закладений ефект хроматичної аберації, а кольори розділилися на головні кольори айдентики.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Так було закладено історію в кожну деталь, забезпечивши її динамічними функціями. Історія легко підлаштовується під режисера, івент або певний фільм програми.

Джерело


Читайте також:

Команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...