BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з кінофестивалем, головним завданням було — знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про різноманіття історій, показаних у рамках Одеського міжнародного кінофестивалю.

В BBDO зрозуміли, що історія — це міст між емоційним і візуальним.
Елемент, що поєднує режисера і його творіння, персонажа і глядача, ідею та фільм.

Головною частиною візуального коду Одеського міжнародного кінофестивалю став промінь проєктора, у якому живуть сотні захоплюючих історій. Його коло дозволяє органічне впровадження будь-яких візуальних елементів кінематографу.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю


У типографіці був закладений ефект хроматичної аберації, а кольори розділилися на головні кольори айдентики.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Так було закладено історію в кожну деталь, забезпечивши її динамічними функціями. Історія легко підлаштовується під режисера, івент або певний фільм програми.

Джерело


Читайте також:

Команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...