Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією та її наслідками. Половина отриманих від продажу коштів буде передана у фонд «Пацієнти України», який допоміг 7 500 українським медикам боротися за тисячі життів.

«Якщо завдяки цьому проєкту життя чи робота хоча б однієї людини стане легшою, безпечнішою, я буду дуже щасливий», — каже Сергій Махно.

DIDO — це серія колекційних артіграшок. У них команда керамічної майстерні Сергія Махна переосмислює традиційну зооморфну пластику. Персонажі DIDO — це дивовижні звірі, що живуть в українських містах і містечках: ведмеді, що регочуть, вусаті леви, замріяні овечки та коники з кучерявими хвостами.

У кожного DIDO — своя історія життя, проте місія у всіх єдина — оберігати. DIDO.Ковідо допомагають у боротьбі з пандемією та її наслідками, і всі «носять» керамічні маски.

Виготовляються артіграшки вручну у власній керамічній майстерні за ескізами Сергія Махно. Скульптурування, глазурування та спікання одного виробу займає від 2 до 4 тижнів роботи. DIDO живуть сім’ями, тобто колекціями. Усі виготовляються обмеженим накладом: від 1 до 12 одиниць та до 100 одиниць для литих у форми MINI DIDO.

Родина DIDO.Ковідо налічує чотири особи. MINI DIDO Інтерн — старанні маленькі звірята з чистими відкритими серцями і готовністю працювати 25 годин на добу. Все заради втілення своєї мрії — рятувати. Артіграшки виготовляють вручну за допомогою спеціальних матриць.

DIDO.Kovido Intern scaled - Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Роман Помагайло — це той, кому можна зателефонувати опівночі, коли тобі просто сумно. Вислухає, нагодує, розсмішить.

DIDO.Kovido Roman Pomahailo scaled - Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Іван Здорован — вегетаріанець. Він щодня медитує та займається йогою, а зранку бігає й обливається холодною водою.

DIDO.Kovido Ivan Zdorovan 1 scaled - Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Петро Надійович — найстарший і наймудріший член родини, адже він розуміє різницю між оптимістами й тими, хто ніколи не втрачає надію.

DIDO.Kovido Petro Nadiiovych - Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19


Можливо, вам також буде цікаво поглянути, як нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах. У такий спосіб вона намагається привернути увагу до того, як багато медикаментів виписують лікарі своїм пацієнтам.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.