Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією та її наслідками. Половина отриманих від продажу коштів буде передана у фонд «Пацієнти України», який допоміг 7 500 українським медикам боротися за тисячі життів.

«Якщо завдяки цьому проєкту життя чи робота хоча б однієї людини стане легшою, безпечнішою, я буду дуже щасливий», — каже Сергій Махно.

DIDO — це серія колекційних артіграшок. У них команда керамічної майстерні Сергія Махна переосмислює традиційну зооморфну пластику. Персонажі DIDO — це дивовижні звірі, що живуть в українських містах і містечках: ведмеді, що регочуть, вусаті леви, замріяні овечки та коники з кучерявими хвостами.

У кожного DIDO — своя історія життя, проте місія у всіх єдина — оберігати. DIDO.Ковідо допомагають у боротьбі з пандемією та її наслідками, і всі «носять» керамічні маски.

Виготовляються артіграшки вручну у власній керамічній майстерні за ескізами Сергія Махно. Скульптурування, глазурування та спікання одного виробу займає від 2 до 4 тижнів роботи. DIDO живуть сім’ями, тобто колекціями. Усі виготовляються обмеженим накладом: від 1 до 12 одиниць та до 100 одиниць для литих у форми MINI DIDO.

Родина DIDO.Ковідо налічує чотири особи. MINI DIDO Інтерн — старанні маленькі звірята з чистими відкритими серцями і готовністю працювати 25 годин на добу. Все заради втілення своєї мрії — рятувати. Артіграшки виготовляють вручну за допомогою спеціальних матриць.

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Роман Помагайло — це той, кому можна зателефонувати опівночі, коли тобі просто сумно. Вислухає, нагодує, розсмішить.

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Іван Здорован — вегетаріанець. Він щодня медитує та займається йогою, а зранку бігає й обливається холодною водою.

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Петро Надійович — найстарший і наймудріший член родини, адже він розуміє різницю між оптимістами й тими, хто ніколи не втрачає надію.


Можливо, вам також буде цікаво поглянути, як нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах. У такий спосіб вона намагається привернути увагу до того, як багато медикаментів виписують лікарі своїм пацієнтам.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.