Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією та її наслідками. Половина отриманих від продажу коштів буде передана у фонд «Пацієнти України», який допоміг 7 500 українським медикам боротися за тисячі життів.

«Якщо завдяки цьому проєкту життя чи робота хоча б однієї людини стане легшою, безпечнішою, я буду дуже щасливий», — каже Сергій Махно.

DIDO — це серія колекційних артіграшок. У них команда керамічної майстерні Сергія Махна переосмислює традиційну зооморфну пластику. Персонажі DIDO — це дивовижні звірі, що живуть в українських містах і містечках: ведмеді, що регочуть, вусаті леви, замріяні овечки та коники з кучерявими хвостами.

У кожного DIDO — своя історія життя, проте місія у всіх єдина — оберігати. DIDO.Ковідо допомагають у боротьбі з пандемією та її наслідками, і всі «носять» керамічні маски.

Виготовляються артіграшки вручну у власній керамічній майстерні за ескізами Сергія Махно. Скульптурування, глазурування та спікання одного виробу займає від 2 до 4 тижнів роботи. DIDO живуть сім’ями, тобто колекціями. Усі виготовляються обмеженим накладом: від 1 до 12 одиниць та до 100 одиниць для литих у форми MINI DIDO.

Родина DIDO.Ковідо налічує чотири особи. MINI DIDO Інтерн — старанні маленькі звірята з чистими відкритими серцями і готовністю працювати 25 годин на добу. Все заради втілення своєї мрії — рятувати. Артіграшки виготовляють вручну за допомогою спеціальних матриць.

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Роман Помагайло — це той, кому можна зателефонувати опівночі, коли тобі просто сумно. Вислухає, нагодує, розсмішить.

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Іван Здорован — вегетаріанець. Він щодня медитує та займається йогою, а зранку бігає й обливається холодною водою.

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

DIDO Петро Надійович — найстарший і наймудріший член родини, адже він розуміє різницю між оптимістами й тими, хто ніколи не втрачає надію.


Можливо, вам також буде цікаво поглянути, як нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах. У такий спосіб вона намагається привернути увагу до того, як багато медикаментів виписують лікарі своїм пацієнтам.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

House of Europe запрошує креативні стартапи взяти участь в онлайн-змаганні Creative Business Cup Ukraine 2021

Creative Business Cup Ukraine — це конкурс на участь в онлайн-змаганні креативних стартапів, де головний приз — це 1000 євро ...

У конкурсі на посаду Виконавчого директора УКФ переміг Владислав Берковський

27 квітня Наглядова Рада Українського культурного фонду провела фінальний етап конкурсу на посаду Виконавчого директора УКФ. Під час відкритих співбесід ...