Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Архітектурна фірма NBBJ розробила нову концепцію, покликану знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися до лікаря в цей непевний час: лікарні за принципом МакДрайву. Така станція обслуговування для пацієнтів з машинами вже зацікавила дві американські клініки.

Концепція NBBJ схожа, скоріше, на станцію техобслуговування, ніж на власне МакДрайв. За задумом, кожна машина заїжджатиме у відгороджену секцію, до неї будуть підходити медичні працівники, спілкуватися з пацієнтами через вікно чи відчинені двері автомобіля і консультувати їх щодо різних захворювань.

«COVID-19 змусив багатьох людей уникати відвідування лікарні, – пояснив Раян Галлінджер (Ryan Hullinger), речник NBBJ. – Тому ми шукаємо способи зробити лікарні безпечнішими, щоб пацієнти не вагалися, чи звертатися їм до лікарні, якщо їм потрібна медична допомога».

Лікарні за принципом МакДрайву є своєрідним компромісом між телемедициною (коли лікарі ризикують не помітити критичний симптом) та звичайним візитом до лікарні.

Такі станції медичного обслуговування NBBJ пропонує розмістити на паркувальних майданчиках при лікарнях. На кожну з них знадобиться десь до 20 метрів відстані. Якщо збирати їх з готових компонентів, як меблі від IKEA, збудувати такі станції можна буде за потреби дуже швидко.

NBBJ розробила три варіанти таких медичних МакДрайвів: зі стінами та дахом, із самими лише стінами (для підземних паркмайданчиків) та щось на кшталт намету. Відповідно, вартість таких модулів варіюється, але, як зазначив Галлінджер, вони в будь-якому разі є дешевшими за новий лікарняний корпус.

Для кого це було б зручно

Призначені такі лікарні не лише для пацієнтів з COVID-19, а й для людей з хронічними захворюваннями (наприклад діабет) чи найбільш поширеними хворобами (такими як грип). І якщо стан пацієнта вимагає госпіталізації, то клініка поруч.

Зручними такі лікарні за принципом МакДрайву можуть бути й для молодих батьків, які матимуть можливість взяти дітей із собою, щоб ті просто посиділи в машині під час обстеження, якщо за ними нема кому подивитися. Або, наприклад, для літніх пацієнтів, яким фізично складно обходити кабінети лікарів і які не завжди мають доступ до послуг телемедицини.

Але головний аргумент на користь таких лікарень, як вважає Галлінджер, полягає в тому, що пацієнти не мусять заходити у приміщення лікарні, якщо це не є конче необхідним.

«Усі обстеження можна перенести до машини, тож пацієнтові не доведеться відвідувати місце, яке багато хто зараз вважає небезпечним», – пояснив він.

Джерело

Читайте також:

Fedoriv Agency презентували нове позиціювання та мобільний застосунок медичного онлайн-хабу Doc.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...