В Україні запускається нова освітня ініціатива – Effie Academy Ukraine

За 50-річну історію Effie розширюється й стає значно більшим, ніж найпрестижніша премія для маркетологів та рекламістів в світі. Effie створила одну з головних освітніх платформ в індустрії — Effie Academy. Маючи доступ до унікальної бази знань, даних, кейсів, взаємодіючи з кращими професіоналами на ринку, Effie створює та упаковує унікальний контент і практичні кейси ефективності в освітні програми для маркетологів та рекламістів на різних етапах їх кар’єрного зросту. Місія Effie полягає в тому, щоб заохочувати ефективні проекти, професіоналів у сфері маркетингу та сприяти розвитку галузі.

Всеукраїнська рекламна коаліція, організатор Effie Awards Ukraine, та Спілка рекламістів України створює представництво Академії відтепер і в Україні.

Effie Academy Ukraine поєднає ефективний практичний досвід і навики із останніми надбаннями світової рекламно-маркетингової теорії. А також озброїть спеціалістів основними знаннями й інструментами, що базуються на методах підвищення ефективності маркетинг-програм Effie.

Усі навчальні програми Академії створюються тільки після проведення ретельної експертизи професійних спільнот та провідних українських і зарубіжних експертів у сфері маркетингу та реклами. Серед викладачів і тренерів Академії будуть досвідчені практики маркетингу та реклами, що активно працюють у провідних українських та міжнародних компаніях.

Освітні програми Effie Academy Ukraine матимуть різний формат навчання. Передбачаються короткотермінові курси, що мають на меті надати консультативну допомогу учасникам конкурсу Effie Awards Ukraine. А також тематичні семінари і середньо- та довготермінові професійні освітні програми. Навчання буде проходити як в офлайн, так і онлайн форматі.

Найближчим часом Академія представить деталі програм.

Effie Academy Ukraine_1


Нагадуємо також, що представництво Cannes Lions в Україні анонсувало попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...