Eurobest називає кращі креативні агенції 2020 року

Організатори фестивалю Eurobest нещодавно оприлюднили свій звіт за 2020 рік. Цей звіт підбиває підсумок дискусій, які точилися серед журі, та визначає кращі креативні агенції 2020 року в Європі. Рейтинг агенцій базується на результатах цьогорічного конкурсу Eurobest.

Креативна мережа року

Ця нагорода присуджується тій креативній мережі, компанії якої здобули найбільше балів, які присуджуються за роботи-переможці та роботи, що потрапили в шорт-лист.

В 2020 році перше місце в цій категорії здобула, як і позаторік у 2018 році, мережа Publicis Worldwide.

Друге місце дісталося BBDO Worldwide, яка за останні п’ять років чотири рази фінішувала в топ-п’ятірці креативних мереж. А для мережі BETC, її третє місце стало наразі найвищим місцем, яке їй досі вдавалося посісти в цьому рейтингу.

Загалом цього року Publicis Worldwide взяла 20 нагород, з них 8 Гран-прі, серед яких 5 були присуджені кампанії The Moldy Whopper для Burger King. А кампанія Francesca для Diesel принесла цій мережі престижне «скляне» Гран-прі.

BBDO Worldwide здобула 19 нагород, серед яких Grand Prix for Good за проєкт Eurythenes Plasticus для німецького відділення Всесвітнього фонду дикої природи.

А мережі BETC присудили 13 нагород, і зокрема Гран-прі в категоріях Mobile та Film Craft.

Агенція року

Агенцією року стає та креативна агенція, яка здобуває на фестивалі найбільше балів за роботи в шорт-листі та перемоги.

Тут агенція BETC Paris завдяки своїм роботам для дуже різноманітного портфоліо брендів (Canal+, Lacoste, LEGO. Peugeot тощо) посіла перше місце.

Друге місце в цій категорії дісталося Publicis Italy Milan, яким вона завдячує своїм креативним кампаніям для Bottega Veneta, Diesel та Heineken. А третє місце здобула Innocean Berlin.

Незалежна агенція року

Звання Незалежної агенції року присуджується, відповідно, кращій незалежній креативній агенції за бали, отримані за роботи в шорт-листі та перемоги.

В 2020 році кращі незалежні креативні агенції 2020 року очолила N=5 Amsterdam зі своєю роботою The Dark Side of Money для ABN AMRO, яка здобула Гран-прі та бронзу в категоріях Creative Strategy та Brand Experience & Activation відповідно.

Друге місце тут посіла Abby Priest Stockholm, а третє – Farm Stockholm.

Медійна мережа року

Медійною мережею року стає медіамережа, компанії якої здобули на фестивалі найбільше балів за перемоги та шорт-лист.

Цього року кращою медійною мережею вперше стала MediaCom, як взяла також Гран-прі в категорії Media зі своїм Rabbi-Bot для Procter & Gamble.

Друге місце розділили між собою Hearts & Science і Starcom завдяки своїм кампаніям для німецького відділення Всесвітнього фонду дикої природи та Міністерства охорони здоров’я Словаччини відповідно.

«Золота пальмова гілка» Eurobest

Цією нагородою вшановують ту продакшен-компанію, яка здобуває на Eurobest сумарно найбільше балів у категоріях Digital, Digital Craft, Entertainment, Film, Film Craft і Mobile.

Цей рейтинг вперше очолила компанія New Land Sweden, яка вже двічі посідала третє місце в 2017 і 2019 роках. Вона випередила MediaMonks Netherlands (друге місце) і Pinkman.tv Spain (третє місце).

Продакшен New Land приніс креативним кампаніям 5 нагород, зокрема золото в категорії Film Craft і дві срібні й бронзову нагороду для кампанії Volvo.

Кращі агенції року за країнами

Кращі креативні агенції 2020 року, якщо розглянути їх за окремими країнами, визначаються за сумою балів. Але фігурують в цьому рейтингу лише ті країни, які представлені на конкурсі не менш ніж п’ятьма різними агенціями, і лише ті агенції, які набрали щонайменше 15 балів.

В 2020 році цей рейтинг складався для десяти країн, і результати є такими:

  • Австрія (Відень) – Wien Nord Serviceplan
  • Бельгія (Брюссель) – BBDO Belgium
  • Данія (Копенгаген) – Hjaltelin Stahl (входить до Accenture Interactive)
  • Фінляндія (Гельсінкі) – TBWA\Helsinki
  • Франція (Париж) – BETC
  • Німеччина (Берлін) – Innocean Worldwide Europe
  • Італія (Мілан) – Publicis Italy
  • Швеція (Стокгольм) – Еkestam Holst
  • Нідерланди (Амстердам) – N=5
  • Великобританія (Лондон) – SAATCHI & SAATCHI

Джерело


В тему:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У додатку Reface з’явилась добірка MEGOGO LIVE 

Молодіжний канал MEGOGO LIVE запускає колаборацію із додатком Reface задля популяризації української музики. Відтепер кожен охочий може спробувати себе в ...

«Мистецький арсенал» розпочав прийом заявок на участь у X «Книжковому Арсеналі»

«Мистецький арсенал» розпочав прийом заявок на участь у виставці-ярмарку та програмі подій в межах Х Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал». Фестиваль відбудеться ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Як виглядатиме пневмопотяг: Virgin Hyperloop зазирає у 2030 рік

Концептуальне відео Hyperloop проводить глядача всіма етапами подорожі пневмопотягом, починаючи від входу на елегантно спроєктовану станцію.

Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців.

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...