Новий бренд LIONS є результатом 67-річного досвіду розвитку креативної майстерності. Очікується, що створення нового бренду LIONS сприятиме прогресу, підтримуючи глобальну креативну спільноту на кожному кроці її творчого шляху.

У своєму виступі під час жовтневого онлайн-заходу LIONS Live, який відбувається впродовж цього тижня, Саймон Кук, виконавчий директор LIONS, розповів: «Наша позиція є багато в чому унікальною. Ось уже понад 60 років нашого досвіду доводять, що креативна майстерність здатна рухати вперед людей, компанії та суспільство. Фестиваль Cannes Lions відбувається щорічно, але зараз стало очевидно, що креативність не може бути прив’язаною до одного-єдиного заходу. Наші клієнти останнім часом все частіше стали звертатися до нас впродовж цілого року по підтримку. Їм потрібно було, щоб ми допомогли їм реалізувати їх креативні цілі та розвиватися далі. Тому створення нового бренду LIONS є для нас цілком природною еволюцією. Це дозволяє нам запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity. Наша мета — надати працівникам креативних індустрій щоденний доступ до наших інсайтів та підтримки, про які вони нас вже якийсь час просили».

Портфель продуктів LIONS пропонує доступ до кращих робіт, фахівців, інсайтів та навчальних програм. Він поділяється на чотири секції — Community, Intelligence, Learning та Benchmarking. За задумом всі вони будуть доступні для тих, хто працює в креативній сфері: від студентів до топ-менеджерів.

Об’єднати всі пропозиції

Філіп Томас, голова правління LIONS, пояснив: «Це нововведення об’єднує в собі всі досі ізольовані пропозиції LIONS. Тут є і консалтингові послуги для брендів, які бажають підвищити свою креативність та вдосконалити ефективність свого маркетингу, і порівняльний аналіз ефективності, який ми публікуємо в нашому щорічному Global Creativity Report, і натхнення, джерелом якого є організовані нами фестивалі, і цілорічні навчальні програми, і діджитал-ресурси, які пропонує платформа The Work. Ми знаємо, якою впливовою може бути креативність. Тому платформа LIONS з усіма її інструментами та інсайтами і розрахована на те, щоб допомогти нашій спільноті зрозуміти та опанувати трансформаційний потенціал креативності».

Зокрема, прямо зараз LIONS пропонує всім вільний доступ до жовтневого онлайн-заходу LIONS Live. В цей час креатори з усього світу збираються разом онлайн, щоб поділитися практичним досвідом, натхненням та інсайтами. Наразі до спільноти LIONS Live приєдналися вже 80 000 людей з 145 країн світу.

Нову платформу LIONS можна відвідати тут.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Судмедексперт і письменник Володимир Саркісян про поєднання непоєднуваних професій та креативну популяризацію науки

Креативна особистість креативна в усьому. Більше того, вона завжди прагне розширити обрії реалізації своїх креативних здібностей. Володимир Саркісян — яскравий ...