Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Кожен день онлайн-заходу LIONS Live, який відбувається впродовж цього тижня, завершується підведенням підсумків від досвідчених креаторів та легенд креативної індустрії. Кожен з них формулює п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з тематичних сесій цього дня. Підсумки першого дня LIONS Live було підведено Аною Анджелік (Ana Andjelic), яку журнал Forbes нещодавно назвав однією з найвпливовіших CMO світу. Ана Анджелік спеціалізується на розбудові сучасних, орієнтованих на бренд компаній. Ось ті інсайти, які на її думку, є найважливішими з усього, що обговорювалося протягом першого дня LIONS Live.

Командний дух

Коли мова йшла про роботу в команді, неодноразово наголошувалося, що зараз починає вкорінюватися принципово інша модель лідерства. Для неї властива людяність, емпатія, доброта та здатність пробачати. Всі ці якості Ана Анджелік могла спостерігати особисто, працюючи з різними компаніями.

Загалом сучасна корпоративна культура:

  • Є менш індивідуальною і більш комунальною;
  • Замість закликів «просто зроби це» частіше нагадує «не жертвуй щастям та здоров’ям, щоб зробити це»;
  • Замість того, щоб створювати «героїв-одинаків», каже «ми всі – герої».

5 принципів сучасної корпоративної культури

Довіра

Довіряйте людям, з якими ви працюєте. Вірте в них і в те, що вони добре впораються зі своєю частиною роботи.

Особливо важливою така довіра є зараз, коли команда часто працює не вся разом в одному офісі, а віддалено.

Повага

Намагайтеся зрозуміти інших та прислухатися до їх точки зору. Не втрачайте здатності до емпатії та майте повагу до думок, відмінних від вашої.

Саме повага в команді є запорукою справжньої мультикультуральності, про яку останнім часом так багато говорять.

Незалежність

Дайте людям можливість діяти по-своєму. Не нав’язуйте іншим шаблони, а натомість дозвольте їм самим приймати рішення щодо своєї роботи. Так, певні рамки є необхідними, але вони не повинні виключати можливість імпровізації.

Співпраця

Вкрай важливо регулярно збиратися разом та вислуховувати всі зацікавлені в роботі сторони: від креативного директора до гендиректора, від клієнта до молодшого копірайтера.

Необхідно, щоб спільні цілі поділяли всі і кожен мав право голосу щодо вибору напрямку, у якому розвиватися.

Доброта

Не слід нападати на тих, хто припустився помилки. Натомість необхідно створювати таку атмосферу, де люди не бояться йти на ризик, а до помилок ставляться з розумінням.

Здатність до доброти

Підводячи підсумки першого дня LIONS Live, Ана Анджелік була найбільше вражена тим, як часто лунали заклики бути добрішими.

Наприклад, директор з маркетингу PepsiCo зазначає: «Тепер я завжди питаю колег, як у них справи. Це – моє перше питання: як справи вдома».

Ана Анджелік переконана, що від такого ставлення не варто відмовлятися й надалі. Ми повинні замислюватися про те, як бути добрішими лідерами, проявляти більше емпатії та піклуватися одне про одного і про споживачів. Зокрема необхідно повсякчас питати себе: чи допомагають споживачам результати нашої праці, як ми співпрацюємо зі спільнотами та як допомагаємо їм.

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.