Замість хабарів і самосуду: українців навчать користуватись своїми правами
Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні», Міжнародний фонд «Відродження» та фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival  днями оголосили конкурс соціальної реклами про правову спроможність громад. Кожен охочий може подати роботи у категоріях: відео та анімація, постери, фото. Переможці розділять між собою призовий фонд у розмірі 108 000 грн. У журі: провідні українські рекламісти, медійники, правозахисники.
 
«Це має бути реклама, котра б стимулювала людей користуватися правовими інструментами для вирішення своїх проблем; реклама, котра б спонукала громадян отримувати знання та навички для реалізації своїх прав. Це і є правова спроможність», – пояснюють організатори.
 
Організатори прагнуть посприяти тому, аби люди навіть з найбільш вразливих, неблагополучних соціальних груп вирішували свої питання за допомогою інструментів права.
 
«Правова спроможність пов’язана не лише зі збільшенням правової освіченості, обізнаності про права людини та шляхи їх захисту. Посилення правової спроможності передбачає наснаження вразливих верств на захист своїх прав, а також подолання бюрократичних бар’єрів, адміністративних та фінансових перешкод», – додають ініціатори конкурсу.
«Якщо ви не знаєте своїх прав, то, фактично, це означає, що ви їх не маєте. Саме через незнання люди обирають «народні методи» вирішення своїх питань: дати хабара, влаштувати самосуд  тощо. Знати права корисно ще й для того, щоб контролювати дотримання їх державою. Знаючи свої права, людина може попередити їх порушення і боротися за їх дотримання», – кажуть організатори.
 
«Ми переконані, що конкурс зацікавить багатьох креаторів. Так, тема складна. Але наш фестиваль існує 5 років, і ми бачимо чітку тенденцію у роботах останніх років: соцреклама стала не про проблеми, а про рішення. Це по-перше. По-друге, меседжі набирають масштабності. Все частіше це не «Займись зарядкою – зроби пружні ноги», а «Займись бізнесом – зроби успішною країну». І це отримує позитивний фідбек глядачів. Отже, вони до цього готові», – підсумовує Наталя Шевчук з Molodiya Festival.
 
Роботи можна надсилати до 10 жовтня 2016 р. через заявку на сайті: 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.