Замість хабарів і самосуду: українців навчать користуватись своїми правами
Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні», Міжнародний фонд «Відродження» та фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival  днями оголосили конкурс соціальної реклами про правову спроможність громад. Кожен охочий може подати роботи у категоріях: відео та анімація, постери, фото. Переможці розділять між собою призовий фонд у розмірі 108 000 грн. У журі: провідні українські рекламісти, медійники, правозахисники.
 
«Це має бути реклама, котра б стимулювала людей користуватися правовими інструментами для вирішення своїх проблем; реклама, котра б спонукала громадян отримувати знання та навички для реалізації своїх прав. Це і є правова спроможність», – пояснюють організатори.
 
Організатори прагнуть посприяти тому, аби люди навіть з найбільш вразливих, неблагополучних соціальних груп вирішували свої питання за допомогою інструментів права.
 
«Правова спроможність пов’язана не лише зі збільшенням правової освіченості, обізнаності про права людини та шляхи їх захисту. Посилення правової спроможності передбачає наснаження вразливих верств на захист своїх прав, а також подолання бюрократичних бар’єрів, адміністративних та фінансових перешкод», – додають ініціатори конкурсу.
«Якщо ви не знаєте своїх прав, то, фактично, це означає, що ви їх не маєте. Саме через незнання люди обирають «народні методи» вирішення своїх питань: дати хабара, влаштувати самосуд  тощо. Знати права корисно ще й для того, щоб контролювати дотримання їх державою. Знаючи свої права, людина може попередити їх порушення і боротися за їх дотримання», – кажуть організатори.
 
«Ми переконані, що конкурс зацікавить багатьох креаторів. Так, тема складна. Але наш фестиваль існує 5 років, і ми бачимо чітку тенденцію у роботах останніх років: соцреклама стала не про проблеми, а про рішення. Це по-перше. По-друге, меседжі набирають масштабності. Все частіше це не «Займись зарядкою – зроби пружні ноги», а «Займись бізнесом – зроби успішною країну». І це отримує позитивний фідбек глядачів. Отже, вони до цього готові», – підсумовує Наталя Шевчук з Molodiya Festival.
 
Роботи можна надсилати до 10 жовтня 2016 р. через заявку на сайті: 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.

Компанія Jaguar Land Rover створює алгоритм від захитування в машині

Компанія Jaguar Land Rover планує навчити автономні машини адаптувати свій стиль водіння так, щоб пасажирів не нудило під час поїздки в машині.