Встреча с первыми лицами журнала «Forbes Украина»

Михаил Котов, главный редактор «Forbes Украина».

Начинал карьеру в журналистике в качестве обозревателя в Издательском дома «Коммерсантъ». В 1999 году перешел в Газету.Ru, где за 13 лет работы прошел путь от заместителя редактора отдела до главного редактора. В апреле 2013 возглавил продюсерский центр медиагруппы «РИА Новости», где занимался запуском новых и координацией работы существующих проектов. С июля 2013 работает в «Forbes Украина».

Екатерина Глазкова, заместитель главного редактора «Forbes Украина».

Начинала карьеру как тележурналист, в частности работала корреспондентом программ «Факты» и «Деловые факты» на канале ICTV. С 2004 года работает в печатных СМИ. Работала в журнале «Корреспондент», затем журналистом и редактором отдела «Финансы» газеты «Коммерсант-Украина», заместителем главного редактора журнала «Фокус». В 2010-м перешла в новый проект – журнал «Forbes Украина». В декабре 2011-го возглавила еженедельник «Инвестгазета». В июне 2014-го вернулась в «Forbes Украина».

Встреча состоится 1 июля 2015 в 19-00 в конференц-зале бизнес-школы МИМ-Киев.

 

Регистрация обязательна http://haa.su/vX2/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.