Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості завдяки Google-maps, слідкуємо за зміною клімату на Gismeteo та насолоджуємось світанками в стрічці Instagram. Нас не покидає тривога, а повсякденне життя нагадує День Бабака. Здається, саме час згадати про власні витоки та спробувати яскравий й незабутній, мов дика природа, BORJOMI FLAVORED WATER.

BORJOMI FLAVORED WATER — це новинка від бренду зі 130-річною історією. Це напій, що насичує наше життя силою вулканічних мінералів, помножений на природні екстракти. Це улюблений BORJOMI з нотами ягід, трав і фруктів. Це твій зв’язок з дикою природою, що в будь-який час драйвово вривається в щоденну рутину. Це напій, що пробуджує зранку, насичує під час ланчу с друзями, наповнює на пікніку. BORJOMI FLAVORED WATER — це сила дикої природи, що заряджає в ритмі міста.  

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

«130 років бренд BORJOMI впроваджує інновації, тестить сміливі дизайни, підтримує круті івенти. Ми слідуємо за трендами й створюємо їх, з азартом експериментуємо і не зупиняємось ні на секунду. Ми змінюємось ззовні, а відтепер — і внутрішньо. Зустрічайте, серію FLAVORED WATER! Вперше за 130 років BORJOMI презентує воду з нотами ягід, трав і фруктів, яка містить дику природу.

BORJOMI FLAVORED WATER хочеться пити із закритими очима, аби відчути подих природи, якого так не вистачає в сучасному світі свайпів, стресів та скайпів. Ніякого цукру. Лише натуральні екстракти у поєднанні з BORJOMI – портал у всесвіт дикої справжньої природи», — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.


А ми нагадуємо, що бренд BORJOMI став переможцем Making Awards 2020 в Шанхаї в категорії Label Design.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.