Бренд BORJOMI став переможцем Making Awards 2020 в Шанхаї в категорії Label Design

Престижну премію Making Awards у сфері дизайну продуктів харчування та напоїв отримав святковий новорічний дизайн BORJOMI 2018-19, вже неодноразово відзначений на міжнародних конкурсах. Гармонійне поєднання яскравих фарб і феєрверків, сучасна стилізація образу благородного оленя – незмінного символу бренду та фірмового кольору Georgian Green знову довели, що BORJOMI –  це не тільки легендарна вода, а й сучасний стиль.

«Цьогоріч BORJOMI виповнюється 130 років. У бренду є захоплююча історія, безцінний бекграунд, класний досвід та віддані шанувальники по всьому світі. А ще – грандіозні плани на майбутнє, бажання змінюватись, відчувати дух часу, започатковувати тренди, тестувати інновації та рухатись вперед, адже ми лише на початку свого шляху.

Останніми роками ми впровадили нові формати, ємкості для води, QR-коди на пляшках та банках для швидкого доступу до інформації про BORJOMI.  Ми сміливо експериментували з упаковкою та дизайном і отримували позитивний фідбек від споживачів та професіоналів. Наш святковий дизайн 18-19 не тільки отримав високі оцінки на декількох міжнародних конкурсах і увійшов в ТОП-100 упаковок світу, а й став найкращим на премії Making Awards 2020 в категорії Label Дизайн.

Ця нагорода – дуже цінна для нашої команди, адже доводить, що ми рухаємось в правильному напрямку. А наш яскравий, сучасний, драйвовий дизайн зміг підкорити споживачів та вловити характер покоління, яке не боїться йти до своїх мрій та слідувати за покликом серця», – розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Дизайн пакування розроблен українською компанією Reynolds and Reyner.

Making Awards – це масштабний та престижний конкурс дизайну упаковки продуктів харчування та напоїв, що проводиться в Шанхаї з 2016 року і залучає бренди світового масштабу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo на культурній орбіті: новини з Канади, про Netflix та найменший у світі автосалонNebo на культурній орбіті: новини з Канади, про Netflix та найменший у світі автосалон

Nebo на культурній орбіті: новини з Канади, про Netflix та найменший у світі автосалон

Привіт, земляни! Поки у вас лише з’являється святковий настрій, у нас він уже давно є. А все тому, що нашій ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.