Возвращение «Новых продуктов» к Navigator Media: 2017 год обещает быть насыщенным

Победителем стало агентство Navigator Media, которое уже имеет опыт успешного сотрудничества с «Новыми продуктами». В этом году агентство будет оказывать полный комплекс медиауслуг для всего портфеля брендов: Apps, Non Stop, Pitbull, Eat Me и других.

Ирина Кривенко, Business Development Director Navigator Media: «Для нас огромная радость и большая честь быть партнером «Новых продуктов». Мы разделяем ценности клиента, выбранную стратегию и инструменты для ее реализации. Перед командой стоят амбициозные и интересные цели, и для их достижения мы готовы предоставить весь наш опыт, возможности и экспертизу.  Работа с таким клиентом вдохновляет и мотивирует! Доказано и проверено!».

 

Борис Ткачев, Директор по стратегии и исследованиям, «Новые продукты»: «Имея очень позитивный опыт работы с агентством в предыдущие периоды, мы рады вновь сотрудничать и решать нестандартные задачи. Наши бренды заметны, порой провокационны, и партнер, которого мы искали для решения возникающих коммуникационных задач, это, в первую очередь, наш единомышленник, партнер, команда, живущая с нами в едином ритме. Это непросто, и мы надеемся, что у нас все получится».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...