Відкрита заява операторів зовнішньої реклами

Ми, оператори зовнішньої реклами України, які виступають за єдність України, обурені тим фактом, що рекламна агенція ТОВ «Патісон», яку пов’язують з діяльністю угруповань на Сході нашої країни, для ведення своєї комерційної діяльності використовує зображення та посилання на рекламні конструкції, які належать компаніям, що підписали цього листа.

Заявляємо, що не давали згоду ТОВ «Патісон» на представлення наших інтересів та розміщення чи використання зображень наших рекламних конструкцій, та не маємо з цією компанією жодних ділових відносин.

Виклад інформації на сторінці агенції у мережі інтернет (patison.com.ua) створює у громадськості та ЗМІ викривлене уявлення про можливість співпраці рекламної агенції ТОВ «Патісон» та центральних і регіональних операторів зовнішньої реклами України, завдає компаніям моральних та репутаційних збитків.

Усі компанії, що підписали цю заяву, мають не тільки тривалу та позитивну історію на ринку зовнішньої реклами України, регулярно сплачують усі відрахування до міських бюджетів та податки, а й реалізують соціальні проекти, спрямовані на розвиток міських громад, допомогу неприбутковим організаціям та благодійним фондам. Ми виступаємо за єдність України, тож будь-яка асоціація з компанією ТОВ «Патісон» викликає у нас обурення.
Звертаємось до представників ЗМІ із проханням посприяти у розповсюдженні цієї заяви.

Заяву підписали:

«SV Outdoor»
«Прайм групп»
«БігБорд»
ПП «САС»
ПП РА «Бастіон»
ТОВ «Віал-Медіа»
ТОВ «Арт Радіо»
ТОВ «Наша Справа Аутдор»
ТОВ «Реклама Сервіс – Україна»
ТОВ «Довіра Аутдор»
ТОВ РА «Краш»
ТОВ РА «Голд Ф’юче»
ТОВ РА «Галицькі контракти»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.