Відкрита заява операторів зовнішньої реклами

Ми, оператори зовнішньої реклами України, які виступають за єдність України, обурені тим фактом, що рекламна агенція ТОВ «Патісон», яку пов’язують з діяльністю угруповань на Сході нашої країни, для ведення своєї комерційної діяльності використовує зображення та посилання на рекламні конструкції, які належать компаніям, що підписали цього листа.

Заявляємо, що не давали згоду ТОВ «Патісон» на представлення наших інтересів та розміщення чи використання зображень наших рекламних конструкцій, та не маємо з цією компанією жодних ділових відносин.

Виклад інформації на сторінці агенції у мережі інтернет (patison.com.ua) створює у громадськості та ЗМІ викривлене уявлення про можливість співпраці рекламної агенції ТОВ «Патісон» та центральних і регіональних операторів зовнішньої реклами України, завдає компаніям моральних та репутаційних збитків.

Усі компанії, що підписали цю заяву, мають не тільки тривалу та позитивну історію на ринку зовнішньої реклами України, регулярно сплачують усі відрахування до міських бюджетів та податки, а й реалізують соціальні проекти, спрямовані на розвиток міських громад, допомогу неприбутковим організаціям та благодійним фондам. Ми виступаємо за єдність України, тож будь-яка асоціація з компанією ТОВ «Патісон» викликає у нас обурення.
Звертаємось до представників ЗМІ із проханням посприяти у розповсюдженні цієї заяви.

Заяву підписали:

«SV Outdoor»
«Прайм групп»
«БігБорд»
ПП «САС»
ПП РА «Бастіон»
ТОВ «Віал-Медіа»
ТОВ «Арт Радіо»
ТОВ «Наша Справа Аутдор»
ТОВ «Реклама Сервіс – Україна»
ТОВ «Довіра Аутдор»
ТОВ РА «Краш»
ТОВ РА «Голд Ф’юче»
ТОВ РА «Галицькі контракти»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...