В Норвегии создали стул из переработанных рыболовных сетей

Норвежская архитектурная студия Snøhetta изготовила стул из переработанного пластика и стали, которые раньше использовали в норвежской рыболовной промышленности. Об этом сообщает издание Dezeen.

Стул создали совместно с производителем мебели Nordic Comfort Products. Рыболовные компании поставляли NCP использованные сетки, веревки и трубы. Затем их обработали, измельчили в гранулы и залили в специальные формы.

«Вместо того, чтобы закупать новый пластик из другой части мира, мы взяли высококачественный переработанный пластик у соседних предприятий. Беспроигрышная ситуация для всех», – отметил архитектор Snøhetta Стиан Алессандро Эккернес Росси.

Продукт назвали S-1500. Стул воспроизводит популярную модель R-48.

Кресло имеет темно-зеленый цвет, а матовая поверхность напоминает мрамор.

«S-1500 рассказывает историю пластика, который прошел путь от рыболовной сетки в Северном море к продукту NCP», – отмечают в студии Snøhetta.

snohetta recycled plastic chair design dezeen 2364 col 0 512x768 - В Норвегии создали стул из переработанных рыболовных сетей

Стул планируют использовать в офисах и школах. Однако производители надеются, что люди заинтересуются экологичностью изделия и будут покупать его для дома.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.