Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива спрямована на допомогу українському малим та середнім підприємствам (МСП), задіяним у хендмейд, вийти на міжнародні ринки. В рамках ініціативи МСП отримають довідник, як розпочати продавати свої товари за кордон, та ознайомляться з історіями успіху тих українських підприємців, які вже екпортують свою продукцію за межі України.

Електронна комерція росте

У 2019 році в Україні було понад 25 тис. інтернет-продавців, які згенерували 350$ млн доходу. Майже 1 млн українських товарів виставлено на одному з глобальних маркетплейсів ETSY, де Україна — в топ-10 ринків і представлена 6 тисячами підприємців.

У 2020 році маємо потенціал до збільшення цієї кількості. Адже у період закритих кордонів та режиму карантину електронна комерція — чи не єдиний спосіб малому бізнесу втриматися на плаву: покупці постійно вдома та не мають іншого виходу, як купувати товари онлайн. Так, за даними дослідницької фірми Rakuten Intelligence, електронна комерція у США, ключовому ринку для українських підприємців, з початку березня до середини квітня зросла більше ніж на 30%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Відтак, українські виробники хендмейду мають нові можливості для експорту.

Спільна ініціатива E-Export school від Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» спрямована на підготовку українських малих виробників хендмейду до експорту продукції. Тут можна отримати покрокову інструкцію як розпочати експортувати, отримати необхідні юридичні та фінансові знання, а ті, хто вже експортує, дізнаються, як розширити свою експортну діяльність.

Разом із засновницею компанії Е.С.Консалтингексперткою з електронної комерції Олександрою Томашевською, Укрпошта за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» створила покроковий довідник з рекомендаціями «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти». У посібнику підприємці знайдуть практичні поради та інформацію щодо організації бізнесу: оформлення відправлення та митного оформлення товару, отримання оплати з-за кордону, фінансового моніторингу операцій з надходження коштів, оподаткування доходів, на прикладах побачать основні помилки.

Українському хендмейду — зелену вулицю

«Україна — серед країн-лідерів з продажу хендмейд товарів на Etsy, попереду лише Велика Британія, Франція та Німеччина. І це — безумовний успіх українських майстрів хендмейду. А от на Amazon та Ebay українці пасуть задніх. Спільно з Укрпоштою плануємо показати українським підприємцям експортні можливості e-commerce. Історії успіху тих, хто проторував цю стежку, говорять самі за себе: вікно експортних можливостей e-commerce відчинене, тож ним треба скористатись», — говорить Душан Кулка, керівник напрямку з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

«Ми хочемо, щоб підприємці зрозуміли, що в Україні вже побудована достатня інфраструктура для e-commerce експорту та попри карантинні обмеження кордони для торгівлі товарами є відкритими. E-export  — простий та доступний спосіб спробувати продавати товари за кордон без посередників, його можливо розпочати з мінімальними інвестиціями. Укрпошта є у кожному населеному пункті України, тож продавати онлайн може будь-хто, у кого є інтернет», — зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».

До ініціативи долучились українські виробники, які розпочали свій бізнес в Україні без великих інвестицій та для яких e-export став драйвером власної справи. Перша історія успіху — про засновників компанії KGUBrass Михайла Кузнецова та Максима Гопанчука. Максим цього року отримав міжнародну премію Payoneer «Підприємець року» та став переможцем серед 3500 кандидатів з 120 країн у номінації «Прорив Року».


Made in Ukraine запустили соціальну кампанію «Ти мій антивірус». В рамках кампанії вони розповідають історії МСП, які хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них. Creativity.ua приєднується до акції, поширюючи ці історії на сайті та своїх сторінках у соцмережах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та етнічні меншини, ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...

Нідерландський дизайнер створив «світлові рецепти» для сільського господарства

Видовищна інсталяція Grow демонструє, як світло певних кольорів спектра стимулює ріст рослин і дозволяє скоротити використання пестицидів на 50%.