Українські розробники презентували Screen Dress на HITEC DUBAI 2018

HITEC DUBAI 2018 – одна із ключових подій для туристичної індустрії ОАЕ саме в B2B сегменті. Місце, де зустрічаються найкращі спеціалісти з систем автоматизації, аналітики та фахівці з управління готельно-ресторанним бізнесом з власниками цього самого бізнесу.

Цей потужний майданчик став першим івентом для нового продукту – Screen Dress. В країні, де презентації та івенти наповнені технологічними інструментами, і роботи працюють в аеропорту – єдине, чого до цього не було використано – smart одяг, а точніше, повноцінний девайс, що перетворює хостес на сучасну контент-платформу, що може транслювати відео з роздільною здатністю до 6K. Незалежно від того, де розміщена ваша зона – інформація про вас подорожує по всій території, і прямо на очах конкурентів – забирає увагу клієнтів на себе.

Але чому про плаття в Україні почули набагато раніше, ніж в Дубаї? Цей продукт розроблений і запатентований українським холдингом CMS Group, і  належить до компанії Outforz, що входить до складу групи. В Україні такий одяг почали  виробляти за декілька років до дубайських моделей, і це був перший подібний прототип не лише на ринку України, але і в масштабах світового ринку.

Сьогодні в світі існують спрощені аналоги – вбрання з використанням LED-технології. Воно вкрите сотнями світлодіодів, і в основному переливається кольорами, проте не зможе видати вам якісну картинку, лише піксельні зображення і лише на відстані більше, ніж півтора метри (на жаль, це обмеження технології). Є ще один аналог – плаття зі спеціальною плівкою, нанесеною поверх зображення. При подачі 60 Вт плівка стає прозорою і ми спостерігаємо магію, коли змінюється картинка. Але це вбрання працює як GIF анімація, змінювати контент на ньому не можна, а можливість відходити від розетки залежить від довжини дроту.

Технологія українського продукту Screen Dress – це модульна система екранів, керування якими здійснюється зі смартфона. Одного заряду батареї вистачає, щоб переглянути на платті повноцінний фільм, а самі батареї змінюються на нові менше, ніж за 10 хвилин. Контент за своїми можливостями не має меж, від абстрактних речей до персоніфікованої, спеціальної графіки для будь-якого бренду.

То чому Дубай почув про девайс лише декілька днів тому? По-перше, ринок Сходу більш вимогливий за український, і це вже третя версія вбрання, представлена 5-ма моделями, в трьох різних дизайнах. По-друге, на цьому ринку мало хто ризикує бути першим у використанні продукту, який пропонують, особливо коли мова йде не про передову Японію, технологічну Силіконову Долину і навіть не Китай, що може зібрати заново цілу планету. Український smart clothes, що не має аналогів, є повністю автономним, з роздільною здатністю, як у найдорожчих плазм, і керуванням зі смартфону – звучить як щось занадто хороше, щоб бути правдою.

Але нам вдалося офіційно стартувати на ринку Дубая! І скажемо по секрету — лише в перші декілька годин ми вже отримали пропозиції на реалізацію проектів в Катарі та Амстердамі. І що найбільше приємно – кожен другий контакт цікавився не орендою, а покупкою подібного девайсу. Тепер ми чекаємо головного – коли після того, як таке вбрання стане популярним за кордоном – можливо, ним зацікавляться і в Україні.

 

Автор: Сергій Лукашенко, creative project manager в компанії Outforz

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...