Українські розробники презентували Screen Dress на HITEC DUBAI 2018

HITEC DUBAI 2018 – одна із ключових подій для туристичної індустрії ОАЕ саме в B2B сегменті. Місце, де зустрічаються найкращі спеціалісти з систем автоматизації, аналітики та фахівці з управління готельно-ресторанним бізнесом з власниками цього самого бізнесу.

Цей потужний майданчик став першим івентом для нового продукту – Screen Dress. В країні, де презентації та івенти наповнені технологічними інструментами, і роботи працюють в аеропорту – єдине, чого до цього не було використано – smart одяг, а точніше, повноцінний девайс, що перетворює хостес на сучасну контент-платформу, що може транслювати відео з роздільною здатністю до 6K. Незалежно від того, де розміщена ваша зона – інформація про вас подорожує по всій території, і прямо на очах конкурентів – забирає увагу клієнтів на себе.

Але чому про плаття в Україні почули набагато раніше, ніж в Дубаї? Цей продукт розроблений і запатентований українським холдингом CMS Group, і  належить до компанії Outforz, що входить до складу групи. В Україні такий одяг почали  виробляти за декілька років до дубайських моделей, і це був перший подібний прототип не лише на ринку України, але і в масштабах світового ринку.

Сьогодні в світі існують спрощені аналоги – вбрання з використанням LED-технології. Воно вкрите сотнями світлодіодів, і в основному переливається кольорами, проте не зможе видати вам якісну картинку, лише піксельні зображення і лише на відстані більше, ніж півтора метри (на жаль, це обмеження технології). Є ще один аналог – плаття зі спеціальною плівкою, нанесеною поверх зображення. При подачі 60 Вт плівка стає прозорою і ми спостерігаємо магію, коли змінюється картинка. Але це вбрання працює як GIF анімація, змінювати контент на ньому не можна, а можливість відходити від розетки залежить від довжини дроту.

Технологія українського продукту Screen Dress – це модульна система екранів, керування якими здійснюється зі смартфона. Одного заряду батареї вистачає, щоб переглянути на платті повноцінний фільм, а самі батареї змінюються на нові менше, ніж за 10 хвилин. Контент за своїми можливостями не має меж, від абстрактних речей до персоніфікованої, спеціальної графіки для будь-якого бренду.

То чому Дубай почув про девайс лише декілька днів тому? По-перше, ринок Сходу більш вимогливий за український, і це вже третя версія вбрання, представлена 5-ма моделями, в трьох різних дизайнах. По-друге, на цьому ринку мало хто ризикує бути першим у використанні продукту, який пропонують, особливо коли мова йде не про передову Японію, технологічну Силіконову Долину і навіть не Китай, що може зібрати заново цілу планету. Український smart clothes, що не має аналогів, є повністю автономним, з роздільною здатністю, як у найдорожчих плазм, і керуванням зі смартфону – звучить як щось занадто хороше, щоб бути правдою.

Але нам вдалося офіційно стартувати на ринку Дубая! І скажемо по секрету — лише в перші декілька годин ми вже отримали пропозиції на реалізацію проектів в Катарі та Амстердамі. І що найбільше приємно – кожен другий контакт цікавився не орендою, а покупкою подібного девайсу. Тепер ми чекаємо головного – коли після того, як таке вбрання стане популярним за кордоном – можливо, ним зацікавляться і в Україні.

 

Автор: Сергій Лукашенко, creative project manager в компанії Outforz

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...

OneminuteconferenceOneminuteconference

Змінити свій бізнес за 17 хвилин. Як? Дізнавайтесь 2 грудня на OneMinuteConference

Однієї хвилини достатньо, щоб отримати проривну ідею для бізнесу та змінити все. Як? Розкажуть світові та українські top of minds ...

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

На українському рекламному ринку знову щось відбувається. Про своє існування офіційно заявила креативна агенція Bickerstaff.786. Креативний директор і засновник Bickerstaff ...

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...