Українські розробники презентували Screen Dress на HITEC DUBAI 2018

HITEC DUBAI 2018 – одна із ключових подій для туристичної індустрії ОАЕ саме в B2B сегменті. Місце, де зустрічаються найкращі спеціалісти з систем автоматизації, аналітики та фахівці з управління готельно-ресторанним бізнесом з власниками цього самого бізнесу.

Цей потужний майданчик став першим івентом для нового продукту – Screen Dress. В країні, де презентації та івенти наповнені технологічними інструментами, і роботи працюють в аеропорту – єдине, чого до цього не було використано – smart одяг, а точніше, повноцінний девайс, що перетворює хостес на сучасну контент-платформу, що може транслювати відео з роздільною здатністю до 6K. Незалежно від того, де розміщена ваша зона – інформація про вас подорожує по всій території, і прямо на очах конкурентів – забирає увагу клієнтів на себе.

Але чому про плаття в Україні почули набагато раніше, ніж в Дубаї? Цей продукт розроблений і запатентований українським холдингом CMS Group, і  належить до компанії Outforz, що входить до складу групи. В Україні такий одяг почали  виробляти за декілька років до дубайських моделей, і це був перший подібний прототип не лише на ринку України, але і в масштабах світового ринку.

Сьогодні в світі існують спрощені аналоги – вбрання з використанням LED-технології. Воно вкрите сотнями світлодіодів, і в основному переливається кольорами, проте не зможе видати вам якісну картинку, лише піксельні зображення і лише на відстані більше, ніж півтора метри (на жаль, це обмеження технології). Є ще один аналог – плаття зі спеціальною плівкою, нанесеною поверх зображення. При подачі 60 Вт плівка стає прозорою і ми спостерігаємо магію, коли змінюється картинка. Але це вбрання працює як GIF анімація, змінювати контент на ньому не можна, а можливість відходити від розетки залежить від довжини дроту.

Технологія українського продукту Screen Dress – це модульна система екранів, керування якими здійснюється зі смартфона. Одного заряду батареї вистачає, щоб переглянути на платті повноцінний фільм, а самі батареї змінюються на нові менше, ніж за 10 хвилин. Контент за своїми можливостями не має меж, від абстрактних речей до персоніфікованої, спеціальної графіки для будь-якого бренду.

То чому Дубай почув про девайс лише декілька днів тому? По-перше, ринок Сходу більш вимогливий за український, і це вже третя версія вбрання, представлена 5-ма моделями, в трьох різних дизайнах. По-друге, на цьому ринку мало хто ризикує бути першим у використанні продукту, який пропонують, особливо коли мова йде не про передову Японію, технологічну Силіконову Долину і навіть не Китай, що може зібрати заново цілу планету. Український smart clothes, що не має аналогів, є повністю автономним, з роздільною здатністю, як у найдорожчих плазм, і керуванням зі смартфону – звучить як щось занадто хороше, щоб бути правдою.

Але нам вдалося офіційно стартувати на ринку Дубая! І скажемо по секрету — лише в перші декілька годин ми вже отримали пропозиції на реалізацію проектів в Катарі та Амстердамі. І що найбільше приємно – кожен другий контакт цікавився не орендою, а покупкою подібного девайсу. Тепер ми чекаємо головного – коли після того, як таке вбрання стане популярним за кордоном – можливо, ним зацікавляться і в Україні.

 

Автор: Сергій Лукашенко, creative project manager в компанії Outforz

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

5 историй — 5 независимых маркетинговых агентств Украины с уникальным подходом в работе

Бизнес-журналист, специалист по развитию бизнеса Евгений Загладько собрал 5 историй о 5-ти независимых маркетинговых агентствах Украины с уникальным подходом в ...

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор ...

Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок.

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...