HITEC DUBAI 2018 – одна із ключових подій для туристичної індустрії ОАЕ саме в B2B сегменті. Місце, де зустрічаються найкращі спеціалісти з систем автоматизації, аналітики та фахівці з управління готельно-ресторанним бізнесом з власниками цього самого бізнесу.
Цей потужний майданчик став першим івентом для нового продукту – Screen Dress. В країні, де презентації та івенти наповнені технологічними інструментами, і роботи працюють в аеропорту – єдине, чого до цього не було використано – smart одяг, а точніше, повноцінний девайс, що перетворює хостес на сучасну контент-платформу, що може транслювати відео з роздільною здатністю до 6K. Незалежно від того, де розміщена ваша зона – інформація про вас подорожує по всій території, і прямо на очах конкурентів – забирає увагу клієнтів на себе.
Але чому про плаття в Україні почули набагато раніше, ніж в Дубаї? Цей продукт розроблений і запатентований українським холдингом CMS Group, і належить до компанії Outforz, що входить до складу групи. В Україні такий одяг почали виробляти за декілька років до дубайських моделей, і це був перший подібний прототип не лише на ринку України, але і в масштабах світового ринку.
Сьогодні в світі існують спрощені аналоги – вбрання з використанням LED-технології. Воно вкрите сотнями світлодіодів, і в основному переливається кольорами, проте не зможе видати вам якісну картинку, лише піксельні зображення і лише на відстані більше, ніж півтора метри (на жаль, це обмеження технології). Є ще один аналог – плаття зі спеціальною плівкою, нанесеною поверх зображення. При подачі 60 Вт плівка стає прозорою і ми спостерігаємо магію, коли змінюється картинка. Але це вбрання працює як GIF анімація, змінювати контент на ньому не можна, а можливість відходити від розетки залежить від довжини дроту.
Технологія українського продукту Screen Dress – це модульна система екранів, керування якими здійснюється зі смартфона. Одного заряду батареї вистачає, щоб переглянути на платті повноцінний фільм, а самі батареї змінюються на нові менше, ніж за 10 хвилин. Контент за своїми можливостями не має меж, від абстрактних речей до персоніфікованої, спеціальної графіки для будь-якого бренду.
То чому Дубай почув про девайс лише декілька днів тому? По-перше, ринок Сходу більш вимогливий за український, і це вже третя версія вбрання, представлена 5-ма моделями, в трьох різних дизайнах. По-друге, на цьому ринку мало хто ризикує бути першим у використанні продукту, який пропонують, особливо коли мова йде не про передову Японію, технологічну Силіконову Долину і навіть не Китай, що може зібрати заново цілу планету. Український smart clothes, що не має аналогів, є повністю автономним, з роздільною здатністю, як у найдорожчих плазм, і керуванням зі смартфону – звучить як щось занадто хороше, щоб бути правдою.
Але нам вдалося офіційно стартувати на ринку Дубая! І скажемо по секрету — лише в перші декілька годин ми вже отримали пропозиції на реалізацію проектів в Катарі та Амстердамі. І що найбільше приємно – кожен другий контакт цікавився не орендою, а покупкою подібного девайсу. Тепер ми чекаємо головного – коли після того, як таке вбрання стане популярним за кордоном – можливо, ним зацікавляться і в Україні.
Автор: Сергій Лукашенко, creative project manager в компанії Outforz