ПриватБанк та Mastercard вперше в банківській практиці впровадили сервіс, що дозволяє змінювати зображення платіжної картки, доданої в безконтактні цифрові гаманці, на тематичні оригінальні дизайни. Відтепер користувачі сервісу отримали можливість підібрати оригінальну обкладинку картки прямо в додатку Privat24. Вже зараз клієнтам банку доступні віртуальні дизайни карток із героями фільму «Люди Ікс: Темний Фенікс» (X-Men: Dark Phoenix).

Скористатися новим функціоналом можуть держателі карток Mastercard від ПриватБанку, які додано в nfc цифровий гаманець. Для цього потрібно переконатися, що додаток Privat24 на смартфоні оновлено до останньої версії. Після цього в розділі «Меню карток» зайти в підпункт «Дизайн картки» та обрати один із 10 віртуальних дизайнів з героями фільму «Люди Ікс: Темний Фенікс», що автоматично відобразиться у вашому цифровому гаманці. Послуга встановлення дизайну картки в цифрових гаманцях є безкоштовною.

«Упевнений, коли люди будуть відчувати емоційний зв’язок з карткою, вони будуть частіше нею користуватися. Трохи пізніше ми плануємо додати скіни із спортом, мультиками, героями інших франшиз – все, що зробить користування карткою більш приємним та емоційним. Тоді нам буде зрозуміло, що людина любить і до якої історії більше прив’язана», – говорить Єгор Аветісов, директор з інновацій ПриватБанку.

«Ми раді разом із партнерами запустити креативний та ексклюзивний проект не лише для українського, але й світового ринку. Персоналізація «аватарів» карток завдяки зображенням героїв улюблених коміксів та фільмів – нова, унікальна послуга в сегменті цифрових гаманців. Прості, зручні та безпечні оплати смартфоном в один дотик – це як платіжне мистецтво, а відтепер ми разом із партнерами з ПриватБанку додаємо фарб інноваціям. Обирайте персонального героя ваших безконтактних оплат й остаточно переходьте на безготівковий стиль життя», наголосила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.

У подальшому галерея віртуальних дизайнів для карток буде поповнюватися новими тематичними зображеннями з героями коміксів. Поява серії дизайнів «Люди Ікс: Темний Фенікс» стала можливою завдяки співпраці Mastercard та ПриватБанку з дистриб`юторською компанією Ukrainian Film Distribution.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...