Твердость веры и мягкость вкуса

Опираясь на реальные исторические события, кампания повествует о невероятных усилиях, вложенных в выращивание виноградников на таврийских землях. Но именно идеальная комбинация жаркого солнца, сухих ветров и песчаных грунтов позволяет проявиться лучшим свойствам винограда, которым коньяк «Таврия» обязан своей мягкостью.

 

В рамках кампании агентство разработало коммуникационную стратегию и креативную концепцию для ТВ-кампании и кампании в прессе.

Команда проекта:

Дом марочных коньяков «Таврия»
Marketing Director – Роман Моисеев

THINKMcCANN
Creative Director – Евгений Каминский
Creative Group Head – Ростислав Вишневый
Copywriter – Елена Гнучева
Designer – Тимофей Дудин
Client Service Director – Юлия Голота
Account Manager – Алена Ткачук
TV Producer – Юрий Склярук

TV
Production: Toy Pictures
Director: Eric Barbier
Camera man: Jerome Robert
Post production: Wizard Post

Print
Print Production – BelkaStrelka
Photographer – Дмитрий Перетрутов
Post production – BelkaStrelka

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».