Топ-10 украинских онлайн-СМИ по доходам за 2012-2013 годы

Журнал «Топ-100. Рейтинги крупнейших», составленный изданием Delo.ua, опубликовал рейтинг украинских СМИ по доходам за 2012-2013 годы. Первое место среди онлайн-СМИ занял «Укрнет» — по данным издания, в 2013 году портал получил 14,1 млн грн чистого дохода. Второе и третье места заняли Meta.ua и «РБК-Украина», с  7,3 и 4,7 млн грн соответственно.

Что интересно, чистую прибыль по итогам 2013 года показала только половина онлайн-изданий из топ-10 — остальные работают в минус. Правда, методология составления рейтинга в журнале не описана. Судя по всему, составители использовали официальную отчетность компаний, в которой те могли укрывать часть своих доходов и прибыли. К примеру, среди убыточных изданий оказались и лидеры — ukr.net и rbc.ua. Впрочем, те издания, которые все же показали прибыль, сделали это чисто символически — у большинства она не превышает 0,1 млн грн.

В рейтинге доходности среди информагентств первое место занял «Интерфакс Украина» — в 2013 году он заработал 13 млн грн. А в рейтинге печатных СМИ с 798 млн грн чистого дохода по итогам 2013 года лидирует холдинг «Блиц-Информ», в который входят газеты «Бизнес», «Натали» и «Бухгалтерия» . Одновременно с рекордом по доходам, «Блиц-Информ» поставил и рекорд по убыткам, задекларировав «минус» в 165 млн грн. «Украинский медиа холдинг» занял только второе место, указав 276 млн грн чистого дохода и 9 млн грн убытка в 2014 году. А скандальная газета «Вести» по итогам 2013 года показала убыток в 62 млн грн.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...