TITANIUM Presentations у Вашингтоні для Американо-українського бізнес форуму

 TITANIUM Presentations дуже пишається співпрацею з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ), Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) і Horizon Capital над створенням рекламного відеоролику, брошури та буклету, метою яких було продемонструвати інвестиційний потенціал України на першому Американо-українському бізнес-форумі, який відбувся у липні у Вашингтоні.

У дискусіях, проведених на високому рівні, які були присвячені можливостям для інвестицій в Україну, взяли участь понад 250 провідних бізнесменів, політичних діячів та інвесторів зі США та України.

 Центральне місце у співпраці посів двохвилинний відеоролик “Open for U”, який на даний час вже має близько мільйону переглядів у різних соціальних мережах, включаючи YouTube, Vimeo, Facebook, Twitter та інші:

 

«Цей проект є одним з моментів, яким я дуже пишаюся за 20 років своєї роботи у бізнесі. Я дуже пишаюся чудовою командою TITANIUM, яка працювала над цим проектом 24/7, і отримав велике задоволення від дивовижної співпраці з Урядом України, WNISEF і Horizon Capital», – сказав Люк Шеньє, директор TITANIUM Presentations. «Члени команди, яка представила світові це відео, що сприяєтиме залученню інвестицій в Україну, є справжніми патріотами, які вірять у свою країну та роблять все можливе, щоб забезпечити економічне зростання, розвиток і процвітаюче майбутнє України».

«Завданням нашого міністерства є продемонструвати унікальні інвестиційні та бізнес-можливості України.  Це відео показує, що Україна має великий потенціал і швидко змінюється, в той час як Уряд України докладає всіх зусиль для створення сприятливих умов для бізнесу і здійснення глибоких структурних реформ», – зазначила Наталія Микольська, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України. «Ми дякуємо TITANIUM Presentations, WNISEF і Horizon Capital за надання допомоги МЕРТ у цій важливій роботі».

Президент і Головний виконавчий директор WNISEF Ярослава Джонсон зазначила: «Western NIS Enterprise Fund прагне підтримувати рух українського уряду на шляху реформ, щоб побудувати Нову Україну, та забезпечувати стартовий капітал для фінансування важливих ініціатив, які допомагають у реалізації цих зусиль. Випуск цього надихаючого відео має стати закликом до негайних дій українців по всьому світу відвідати Україну, відчути її величезний потенціал і відкрити її привабливі можливості для бізнесу».

Олена Кошарна, Засновник і Головний виконавчий директор Horizon Capital, додала: «Horizon Capital, разом з WNISEF, має честь зробити свій внесок у цей захоплюючий проект, добровільно присвятивши свій час і ресурси розробці контенту для рекламної брошури та буклету, і виступивши ініціатором створення цього відеоролика. Робота у тісному контакті з такими вражаючими та відданими своїй справі людьми, як Наталія Микольська, Мар'яна Каганяк і Олена Mініч з МЕРТ, і Люк Шеньє, Анна Попова та їх талановитою командою TITANIUM Presentations було величезним задоволенням і співпрацею, яка буде продовжуватись в процесі реалізації ще більш цікавих проектів у майбутньому. Знаходячись на поворотному етапі свого розвитку, Україна забезпечує по-справжньому привабливі можливості для інвесторів, і Horizon Capital прагне реалізувати ці можливості та сприяти відновленню економічного зростання в Україні».

 

«Будучи частиною Нового Покоління українців, я дуже пишаюсь тим, що брала участь у   створенні цього цікавого проекту, завданням якого було продемонструвати світові, що Нова Україна може запропонувати, зламавши стереотипи та залучивши більше стратегічних інвестицій», –  сказала Анна Попова, Директор відділу по роботі з клієнтами TITANIUM Presentations. «Це відео відображає справжню сутність Нової України …України, яка відродилася після Майдану завдяки новому поколінню і має необмежені можливості».

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.