THINKMcCANN дізнається всю правду про вулиці

Truth About Street – ексклюзивна регіональна експертиза, яка об'єднує глобальну дослідницьку платформу мережі McCann Worldgroup – McCann Truth Central.

Мета дослідження: з’ясувати, чим живуть звичайні люди й допомогти брендам відігравати вагомішу роль в їхньому житті.

10-го жовтня 2017 року понад 20 тисяч співробітників мережі McCann Worldgroup з усього світу вийдуть на вулиці міст у ролі інтерв'юерів, щоб особисто поспілкуватися з різними людьми про особливості та стереотипи рідного міста, про бренди, які так чи інакше відображають культуру міста, про вподобання, улюблені місця для шопінгу й популярність e-commerce у регіоні.

1507190126101 511090 - THINKMcCANN дізнається всю правду про вулиці

Кожна агенція досліджуватиме культуру на локальному рівні з метою об’єднати зусилля й отримати глобальну експертизу.

«Хочу підкреслити три важливі моменти. Україна вперше з’явиться на світовій мапі досліджень McCann Worldgroup. А це означає, що про поведінку, настрої, уподобання наших людей автоматично дізнаються в більш ніж 100 країнах світу. По-друге, ми зможемо порівняти, чим відрізняємося від інших країн. І по-третє, кожне дослідження охоплює до 20 ринків, тому може показати глобальну картину й допомогти мережі вивести бізнес клієнтів на новий рівень», – коментує Сергій Урин, директор THINKMcCANN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.