THINKMcCANN дізнається всю правду про вулиці

Truth About Street – ексклюзивна регіональна експертиза, яка об'єднує глобальну дослідницьку платформу мережі McCann Worldgroup – McCann Truth Central.

Мета дослідження: з’ясувати, чим живуть звичайні люди й допомогти брендам відігравати вагомішу роль в їхньому житті.

10-го жовтня 2017 року понад 20 тисяч співробітників мережі McCann Worldgroup з усього світу вийдуть на вулиці міст у ролі інтерв'юерів, щоб особисто поспілкуватися з різними людьми про особливості та стереотипи рідного міста, про бренди, які так чи інакше відображають культуру міста, про вподобання, улюблені місця для шопінгу й популярність e-commerce у регіоні.

Кожна агенція досліджуватиме культуру на локальному рівні з метою об’єднати зусилля й отримати глобальну експертизу.

«Хочу підкреслити три важливі моменти. Україна вперше з’явиться на світовій мапі досліджень McCann Worldgroup. А це означає, що про поведінку, настрої, уподобання наших людей автоматично дізнаються в більш ніж 100 країнах світу. По-друге, ми зможемо порівняти, чим відрізняємося від інших країн. І по-третє, кожне дослідження охоплює до 20 ринків, тому може показати глобальну картину й допомогти мережі вивести бізнес клієнтів на новий рівень», – коментує Сергій Урин, директор THINKMcCANN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...