Телеканал UBR обновил сетку сещания и дизайн

 

В этом году канал планирует усилить свой информационный блок за счет оперативных он-лайн трансляций с мест событий и частоту трансляций новостных блоков, которые обновляются в режиме реального времени.

 

В рамках рестайлинга канала был обновлен логотип, идентификационные плашки и цветовая гамма. Смена дизайна вызвана обновлением сетки вещания и подчеркивает, что канал стал более динамичным и информационно насыщенным.

 

Телеканал станет интересен не только аудитории, которая нуждается в новостях, но и тем, у кого есть потребность в специализированной аналитике и публицистике. Это станет возможным благодаря авторским проектам «Тема дня» и «Итоги недели», которые ведет Искандер Хисамов.

 

Канал также продолжит трансляцию лучших программ “Радио Вести” – авторских проектов Юлии Литвиненко, Матвея Ганапольского и других, гостями которых являются известные украинские политики и общественные деятели.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...