Стартует конкурс на самую креативную киноафишу

К участию в конкурсе приглашаются украинские дизайнеры и иллюстраторы. Работы принимаются с 13 по 21 октября. С условиями конкурса можно ознакомится на сайте http://heyaward.me/rules

Победителей ждут призы от партнеров, лучшие работы украсят центр города Киева и кинотеатры, где будут проходить показы фестивальных фильмов. Также организаторы подготовили еще один бонус: участники смогут посетить мастер-класс по созданию постеров, который проведет один из партнеров  СРА «Европейская школа дизайна». 

Организовывая конкурс, ILL&MATES пригласили в жюри не только украинских представителей киноиндустрии и креатива, но также профессионалов по созданию киноафиш мирового уровня. Состав жюри: Скот Бендал (Scot Bendall), Ричард Кери (Richard Carey), Владимир Смирнов, Акико Стеренбергер (Akiko Stehrenberger), Мик Уиггинс (Mick Wiggins), Наталья Соболева.

Идея СРА — увеличить интерес к культурной жизни Украины, привлечь внимание социума к качественному кино и его атрибутам, открыть новые таланты в сфере дизайна и иллюстрации, предложить украинскому городу интересный контент, способствующий развивать чувство прекрасного.

Организаторы конкурса — иллюстраторское агентство ILL&MATES, КМК “Молодость”.
Спонсор призов — “Европейская школа дизайна”.
Партнеры — Sostav.ua, Reklamaster.com, Say Hi, рекламное агентство “Антарис”, кинотеатры “Киев” и “Кинопанорама”.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...