Starcom победил в глобальном тендере Etihad Airways Partner
Авиаальянс Etihad Airways Partner (EAP), объединяющий Etihad Airways, Alitalia, Air Berlin и Jet Airways огласила результаты глобального тендера на медиаобслуживание. Новым медиакоммукационным партнером авиаперевозчиков стало агентство Starcom, входящее в сеть Starcom Mediavest Group.
 
По глобальному контракту Starcom будет оказывать полный спектр медиакоммуникационных услуг для EAP, начиная со стратегического и медиапланирования, заканчивая баингом и оценкой эффективности кампаний.
 
Шейн О'Хара, старший вице-президент по маркетингу Etihad Airways: «Starcom показал высочайшую экспертизу в области цифровых медиа, которая является ключевой для развития всех авиакомпаний альянса. Мы по достоинству оценили профессионализм команды, с которой нам предстоит работать, ресурсы и инструменты сети Starcom и, в совокупности, все эти факторы дали сети неоспоримые преимущества в тендере».
 
Ключевыми мировыми хабами Etihad Airways Partner являются Объединенные Арабские Эмираты, Германия, Италия и Индия. За обслуживание каждого из этих центров деятельности будет отвечать соответствующий локальный офис Starcom с координацией в лондонском офисе, представляющем регион EMEA.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.