Стала известна программа всеукраинского CRM Форума

«Основная идея Форума показать, как такой мощный инструмент, как CRM помогает собирать, хранить и обрабатывать знания о клиентах, как с помощью аналитики выстраивать Next Best Offer и зарабатывать на существующей клиентской базе» – рассказывает о целях Форума Ирина Холод, CEO Ukrainian Ecommerce Expert, компании-организатора. 

Программа мероприятия поделена на 2 блока. Первый посвящен обзору знаний о CRM-системах.

Во втором блоке эксперты поделятся кейсами украинских компаний.

Дмитрий Коваленко, UniCredit Bank, предупредит о подводных камнях внедрения CRM и расскажет про три ключевые составляющие такой имплементации в банковском секторе.

Александр Солунский и Евгений Копылов, Vodafone, поделятся  особенностями настройки CRM в телекоме.

Владимир Трипольский, TARANTINO family, откроет секреты ведения успешной бонусной программы в ресторанном бизнесе.

Вячеслав Медведев, сеть фрешмаркетов «Брусничка», расскажет, как можно внедрить программу лояльности и что делать с таким проектом дальше.

Параллельно на Форуме пройдет выставка вендоров и интеграторов CRM-решений, во время которой участники смогут задать все интересующие вопросы про то или иное решение.

 Детальная информация  на сайте  – http://www.crm.e-comex.com.ua/

 Организаторы:

 «Ukrainian Ecommerce Expert» – коммуникационная площадка, посвященная бизнес-процессам и регулированию деятельности компаний на украинском рынке электронной коммерции.

 «Crosssellguide» – агентство целевого маркетинга, специализируется на обучении целевым коммуникациям, основанным на клиентской аналитике.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...