Создать не получилось? Значит, купим!

Причем, приложение оказалось довольно интересным. Представитель The Verge Кейси Ньютон (Casey Newton) назвал приложение Acompli «Outlook для iPhone, который Microsoft так и не создала».

В дальнейшем Microsoft намерена использовать наработки Acompli командой Outlook в процессе разработки собственного программного продукта. Основной целью команды является создание отличного кросс-платформенного приложения, которое поддерживает множество популярных почтовых сервисов. Об этом заявил вице-президент Outlook Раджес Джна (Rajesh Jha). Также не исключается, что почтовое приложение Acompli будет интегрировано в Office 365.

В то же время главный исполнительный директор Acompli Хавьер Солтеро (Javier Soltero) отметил, что существующие приложения для iOS и Android никуда не исчезнут. Пользователи и далее смогут работать со своими приложениями и учетными записями, а команда разработчиков намерена продолжать работу по улучшению приложений и внедрению в них новых функциональных возможностей.

Точная сумма сделки не сообщается, однако по сообщениям некоторых источников, Microsoft заплатила за покупку Acompli более $200 млн.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...