Sony и Yamaha создали беспилотную машину-рекламный щит

Компании Sony и Yamaha разработали концепт автономного автомобиля, который заодно может выполнять функцию передвижного рекламного щита. Машина SC-1 рассчитана на то, чтобы возить отдыхающих в парках и развлекательных центрах.

В этот электромобиль помещаются пять человек, а разгоняется он лишь до 20 км/час. Его сверхчувствительные сенсоры позволяют автомобилю хорошо ориентироваться на местности и выводят картинку на дисплей внутри салона. Причем пассажиры смогут хорошо видеть окружающий пейзаж, даже если фары выключены.

Наружные дисплеи автомобиля будут в свою очередь показывать рекламу и прочие материалы прохожим. Сенсоры и искусственный интеллект таких машин позволят им анализировать прохожих, например, распознавать возраст и пол, и показывать ту рекламу, которая может быть им интересна.

В Японии такие рекламомобили должны появиться к марту 2020 года, а может, еще и в этом году.

Источник

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...