Сеть OMD была названа Global Agency of the Year 2014  по версии журнала Adweek

 

Global Media Agency of the Year учитывает результаты работы всех агентств и департаментов группы на всех рынках и регионах. Общая оценка составляется на основе достижений в бизнес-показателях, инновационной и лидерства, а также эффективного результата для клиентов.

 

Татьяна Катрич, директор Media Direction OMD: «Мы рады такому успеху и рады быть частью глобальной компании-лидера. Вдвойне приятно, что Media Direction OMD также сделало свой вклад в успех, став самым эффективным медиа агентством по результатам Effie Awards 2014 в Украине».

 

OMD уже шестой рад получила звание Агентства года (2005, 2008, 2009, 2011, 2013) – это рекорд, с которым ни одна другая сеть не может сравниться.

 

Владислав Полонский, директор по развитию коммуникационной группы AGAMA, представляющей медиа агентство Media Direction OMD в Украине: «Маркетинг и коммуникации – это, прежде всего, бизнес людей. Именно люди, их идеи, их стремление побеждать, их мотивация развивать себя через развитие бизнеса Клиентов создают ключевую ценность нашей работы. Несколько недель назад мы встречались с коллегами из разных офисов OMD в рамках конференции по Business Development в Испании и у меня ни на секунду не возникло сомнения в нашем общем потенциале. Награда AdWeek лишь подтверждает, что OMD на верном пути развития и впереди у нас еще множество побед».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...