Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана Степаненко, яка очолювала групу протягом останніх 12-ти років, надалі сфокусує свою увагу на довгостроковому розвитку компанії та нових напрямках бізнесу в ролі керівної партнерки.

Обійнявши посаду стратегічного директора TWIGA Ukraine восени 2018-го, Сергій разом з командою менеджерів за 2 роки підняв групу на новий рівень якості продуктів, масштабу та ефективності. До TWIGA він 5 років працював директором зі стратегії у діджитальній агенції СОХО. Загалом у рекламному бізнесі з 2009 року. У його професійному доробку успішний досвід роботи з такими клієнтами як PepsiCo, Nestle, Carlsberg, IDS Borjomi, Mars, Нафтогаз України, ПУМБ, Visa, NOVUS, Bella-Trade, Servier, Lifecell, Optimeal, Kimberly Clark, HiPP, ЛідерСнек. 

За його словами, нова позиція для нього це, перш за все, подальший професійний розвиток себе та компанії: 

«Клієнти цінують нас за розуміння їхнього бізнесу. Ми робимо тільки те, що дає результат: усе, що не робить бізнес клієнта більш ефективним, — зайве. Це філософія групи і вона залишатиметься незмінною. Для нас важливо, щоб клієнти отримували найкращий сервіс і доступ до найбільш ефективних і сучасних рішень. У цьому році ми продовжимо діджиталізацію напрямків роботи групи, розвиток креативної сили та впровадження нових продуктів, які допомагатимуть клієнтам більш ефективно інвестувати в медіа та краще продавати в усіх каналах. У найближчі 5 років ми зробимо наголос на тому, що, на нашу думку, визначатиме успішність агенцій у майбутньому: бізнес-консалтингу, креативі та технологіях».

Сергій Кузьменко
Сергій Кузьменко

Для Світлани Степаненко перехід до нової ролі керівної партнерки також є важливим кроком:

«За роки мого управління група TWIGA Ukraine виросла до 7 агентств та стала одним із лідерів ринку. Моя роль передбачала складний мікс задач: і стратегічну роботу, і соціальну, і щоденні операційні справи з необхідністю постійного реагування у режимі “тут і зараз”. Наразі настав час змін із швидким ростом кампанії —  ми поділили сфери керування. Сергій зосередиться на операційному управлінні, а я — на стратегічному баченні, питаннях довготривалого розвитку та нових напрямах роботи. Окрім того, маю інші важливі задачі — роботу в галузевих асоціаціях як член Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції з напряму професійної освіти та як заступник голови правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив. Рада, що зможу приділяти більше часу стратегічному управлінню, інноваціям та соціальній ролі компанії у рекламній екосистемі».

Світлана Степаненко
Світлана Степаненко

Довідка:

Комунікаційна група TWIGA Ukraine — це платформа, що об’єднує маркетингові та комунікаційні експертизи, талановитих людей та амбітних клієнтів для успішного розвитку та зростання. TWIGA Ukraine вже 4 роки поспіль входить до четвірки найефективніших комунікаційних холдингів України, а агентства у її складі є провідними гравцями ринку за своїми спеціалізованими напрямами. 

У складі комунікаційної групи 7 агентств: Media First Ukraine, Medinform Ukraine, провайдер маркетингових сервісів TWIGA’GO!, провідне digital-агентство TWIGA Digital Ukraine, креативна агенція Lions, відеоагентство Lovivideo, інтегровані рішення TWIGA Fusion. 

Ключові клієнти групи: PepsiCo Ukraine, Bella-Trade, Henkel Ukraine, NOVUS, Mars, IDS Borjomi, Нафтогаз України, ПУМБ, ANCOR, Johnson & Johnson, Dileo Farma, Servier Ukraine, GSK, Ever Pharma. 


Читайте також:

Юлія Лазаренко, маркетингова директорка EJ-SPACE, розкриває три основні моменти, які потрібно врахувати в комунікації маркетологу і керівнику відділу продажів, для того, щоб збільшити грошовий потік.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...