Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана Степаненко, яка очолювала групу протягом останніх 12-ти років, надалі сфокусує свою увагу на довгостроковому розвитку компанії та нових напрямках бізнесу в ролі керівної партнерки.

Обійнявши посаду стратегічного директора TWIGA Ukraine восени 2018-го, Сергій разом з командою менеджерів за 2 роки підняв групу на новий рівень якості продуктів, масштабу та ефективності. До TWIGA він 5 років працював директором зі стратегії у діджитальній агенції СОХО. Загалом у рекламному бізнесі з 2009 року. У його професійному доробку успішний досвід роботи з такими клієнтами як PepsiCo, Nestle, Carlsberg, IDS Borjomi, Mars, Нафтогаз України, ПУМБ, Visa, NOVUS, Bella-Trade, Servier, Lifecell, Optimeal, Kimberly Clark, HiPP, ЛідерСнек. 

За його словами, нова позиція для нього це, перш за все, подальший професійний розвиток себе та компанії: 

«Клієнти цінують нас за розуміння їхнього бізнесу. Ми робимо тільки те, що дає результат: усе, що не робить бізнес клієнта більш ефективним, — зайве. Це філософія групи і вона залишатиметься незмінною. Для нас важливо, щоб клієнти отримували найкращий сервіс і доступ до найбільш ефективних і сучасних рішень. У цьому році ми продовжимо діджиталізацію напрямків роботи групи, розвиток креативної сили та впровадження нових продуктів, які допомагатимуть клієнтам більш ефективно інвестувати в медіа та краще продавати в усіх каналах. У найближчі 5 років ми зробимо наголос на тому, що, на нашу думку, визначатиме успішність агенцій у майбутньому: бізнес-консалтингу, креативі та технологіях».

Сергій Кузьменко
Сергій Кузьменко

Для Світлани Степаненко перехід до нової ролі керівної партнерки також є важливим кроком:

«За роки мого управління група TWIGA Ukraine виросла до 7 агентств та стала одним із лідерів ринку. Моя роль передбачала складний мікс задач: і стратегічну роботу, і соціальну, і щоденні операційні справи з необхідністю постійного реагування у режимі “тут і зараз”. Наразі настав час змін із швидким ростом кампанії —  ми поділили сфери керування. Сергій зосередиться на операційному управлінні, а я — на стратегічному баченні, питаннях довготривалого розвитку та нових напрямах роботи. Окрім того, маю інші важливі задачі — роботу в галузевих асоціаціях як член Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції з напряму професійної освіти та як заступник голови правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив. Рада, що зможу приділяти більше часу стратегічному управлінню, інноваціям та соціальній ролі компанії у рекламній екосистемі».

Світлана Степаненко
Світлана Степаненко

Довідка:

Комунікаційна група TWIGA Ukraine — це платформа, що об’єднує маркетингові та комунікаційні експертизи, талановитих людей та амбітних клієнтів для успішного розвитку та зростання. TWIGA Ukraine вже 4 роки поспіль входить до четвірки найефективніших комунікаційних холдингів України, а агентства у її складі є провідними гравцями ринку за своїми спеціалізованими напрямами. 

У складі комунікаційної групи 7 агентств: Media First Ukraine, Medinform Ukraine, провайдер маркетингових сервісів TWIGA’GO!, провідне digital-агентство TWIGA Digital Ukraine, креативна агенція Lions, відеоагентство Lovivideo, інтегровані рішення TWIGA Fusion. 

Ключові клієнти групи: PepsiCo Ukraine, Bella-Trade, Henkel Ukraine, NOVUS, Mars, IDS Borjomi, Нафтогаз України, ПУМБ, ANCOR, Johnson & Johnson, Dileo Farma, Servier Ukraine, GSK, Ever Pharma. 


Читайте також:

Юлія Лазаренко, маркетингова директорка EJ-SPACE, розкриває три основні моменти, які потрібно врахувати в комунікації маркетологу і керівнику відділу продажів, для того, щоб збільшити грошовий потік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...