З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана Степаненко, яка очолювала групу протягом останніх 12-ти років, надалі сфокусує свою увагу на довгостроковому розвитку компанії та нових напрямках бізнесу в ролі керівної партнерки.
Обійнявши посаду стратегічного директора TWIGA Ukraine восени 2018-го, Сергій разом з командою менеджерів за 2 роки підняв групу на новий рівень якості продуктів, масштабу та ефективності. До TWIGA він 5 років працював директором зі стратегії у діджитальній агенції СОХО. Загалом у рекламному бізнесі з 2009 року. У його професійному доробку успішний досвід роботи з такими клієнтами як PepsiCo, Nestle, Carlsberg, IDS Borjomi, Mars, Нафтогаз України, ПУМБ, Visa, NOVUS, Bella-Trade, Servier, Lifecell, Optimeal, Kimberly Clark, HiPP, ЛідерСнек.
За його словами, нова позиція для нього це, перш за все, подальший професійний розвиток себе та компанії:
«Клієнти цінують нас за розуміння їхнього бізнесу. Ми робимо тільки те, що дає результат: усе, що не робить бізнес клієнта більш ефективним, — зайве. Це філософія групи і вона залишатиметься незмінною. Для нас важливо, щоб клієнти отримували найкращий сервіс і доступ до найбільш ефективних і сучасних рішень. У цьому році ми продовжимо діджиталізацію напрямків роботи групи, розвиток креативної сили та впровадження нових продуктів, які допомагатимуть клієнтам більш ефективно інвестувати в медіа та краще продавати в усіх каналах. У найближчі 5 років ми зробимо наголос на тому, що, на нашу думку, визначатиме успішність агенцій у майбутньому: бізнес-консалтингу, креативі та технологіях».
Для Світлани Степаненко перехід до нової ролі керівної партнерки також є важливим кроком:
«За роки мого управління група TWIGA Ukraine виросла до 7 агентств та стала одним із лідерів ринку. Моя роль передбачала складний мікс задач: і стратегічну роботу, і соціальну, і щоденні операційні справи з необхідністю постійного реагування у режимі “тут і зараз”. Наразі настав час змін із швидким ростом кампанії — ми поділили сфери керування. Сергій зосередиться на операційному управлінні, а я — на стратегічному баченні, питаннях довготривалого розвитку та нових напрямах роботи. Окрім того, маю інші важливі задачі — роботу в галузевих асоціаціях як член Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції з напряму професійної освіти та як заступник голови правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив. Рада, що зможу приділяти більше часу стратегічному управлінню, інноваціям та соціальній ролі компанії у рекламній екосистемі».
Довідка:
Комунікаційна група TWIGA Ukraine — це платформа, що об’єднує маркетингові та комунікаційні експертизи, талановитих людей та амбітних клієнтів для успішного розвитку та зростання. TWIGA Ukraine вже 4 роки поспіль входить до четвірки найефективніших комунікаційних холдингів України, а агентства у її складі є провідними гравцями ринку за своїми спеціалізованими напрямами.
У складі комунікаційної групи 7 агентств: Media First Ukraine, Medinform Ukraine, провайдер маркетингових сервісів TWIGA’GO!, провідне digital-агентство TWIGA Digital Ukraine, креативна агенція Lions, відеоагентство Lovivideo, інтегровані рішення TWIGA Fusion.
Ключові клієнти групи: PepsiCo Ukraine, Bella-Trade, Henkel Ukraine, NOVUS, Mars, IDS Borjomi, Нафтогаз України, ПУМБ, ANCOR, Johnson & Johnson, Dileo Farma, Servier Ukraine, GSK, Ever Pharma.
Читайте також:
Юлія Лазаренко, маркетингова директорка EJ-SPACE, розкриває три основні моменти, які потрібно врахувати в комунікації маркетологу і керівнику відділу продажів, для того, щоб збільшити грошовий потік.