Счастливые приметы от Tabasco и «Черной Карты»

 Помните, два года назад агентство Tabasco вместе с «Черной Картой» уже гадало на кофейной гуще? И не прогадали! Героине того ролика выпала счастливая судьба, а агентству и клиенту – ролик, получивший невероятно высокие показатели тестирования и отклика.

На этот раз Tabasco снова шагнуло на мистическую территорию, чтобы доказать, что плохих примет не бывает. В результате родилось сразу два новых ролика:

Клиент – Компания Strauss, бренд «Черная Карта»

Антон Эйне – маркетинг директор

Татьяна Корпач – бренд менеджер

Юрий Хоменко – бренд менеджер

Тимур Рахимов – бренд менеджер / аналитик

Валентина Зазимко – менеджер диджитал коммуникаций

Илона Павленко – ассистент отдела маркетинга

Виктория Томилина – ассистент отдела маркетинга

Дарья Троицкая – менеджер по упаковке

 

Агентство TABASCO

 

Production Limelite Studio

Режиссер – Manes Durr

Оператор – Michel Schindegger

Второй режиссер – Денис Швец

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...