«САН ИнБев Украина» запускает виртуальные туры на сайте компании

Виртуальные экскурсии доступны по трем пивоварням «САН ИнБев Украина» в Чернигове, Харькове и Николаеве. Во время он-лайн путешествия участники узнают больше об истории завода, достижениях компании, о пиве как о продукте и другую интересную информацию.

Программа виртуального 3D-тура идентична реальной экскурсии, во время которой можно посетить варочный, бродильный, фильтрационный и разливочный цеха пивоварни. Кроме этого, участники виртуального тура могут увидеть солодовню, где готовится солод, и очистные строения, предназначенные для очистки сточных вод и выработки биогаза, который используется как обычный энергоноситель для нужд предприятия.

Разнообразие мультимедийного контента, он-лайн гид и удобная навигация проекта превращают виртуальный тур по пивоварне в увлекательное он-лайн путешествие, а знакомство с процессом пивоварения помогает в преодолении так называемых «пивных мифов», которые возникают вследствие незнания основных этапов пивного производства.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...