Самая экологичная пивная банка

Это первый выпуск пива в подобных банках для индустрии напитков. Фирменное название банки звучит как evercan. Такие банки сегодня производит многонациональная компания Novelis Inc., Банки сертифицированы организацией Scientific Certification Services как единственные алюминиевые банки, которые содержат не менее 90% вторсырья.

«В качестве нашего первого покупателя evercan мы выбрали компанию Red Hare, которая, несмотря на небольшие размеры, является быстро развивающимся производителем пива в Джорджии, — рассказали в Novelis Inc. — Они имеют очень устойчивый имидж». По словам эксперта Georgia Tech’s School of Materials Science and Engineering Томаса Сандерса, запуск первой алюминиевой банки из вторсырья для небольшой аудитории имеет больше смысла, чем массовое серийное производство. Ведь нужно с чего-то начинать, чтобы привлечь нужную аудиторию.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.