• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

15 Січня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Віртуальні гардероби та вигадливі інтер’єри здатні перенести споживачів в утопію або дати їм ненадовго втекти у інший світ. Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл. Зараз сфера ритейлу починає вбачати своє майбутнє у чомусь більшому, ніж просто купівля та продаж. Разом із товарами вона починає пропонувати споживачам ескапізм та занурення в інший, фантастичніший світ.

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір
Reisinger Studio

Віртуальна мода

Так віртуальний дім мод The Fabricant створює унікальний дизайн одягу, який існує лише в цифровому середовищі. Використовуючи програми для 3D-моделювання, його дизайнери ретельно створюють вбрання, яке аватари клієнтів зможуть вдягти у віртуальному середовищі: в соціальних медіа, у відеоіграх тощо. Цей бренд представляє свої витвори на тлі пустель з рожевого піску та серед сюрреалістичних пейзажів, які могли б бути десь на іншій планеті, що добре гармоніює з візіонерською майстерністю дизайнерів The Fabricant.

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір
The Fabricant

Останнім часом ця компанія викликає до себе чималий інтерес. Амбер Джей Слоотен, співзасновниця The Fabricant, у жовтні 2020 року зізналася у своєму інтерв’ю журналу Dezeen, що їй ще ніколи в житті не доводилося одягати так багато людей, як під час пандемії.

The Fabricant x Puma

А у березні 2020 року шанхайська діджитал-платформа Xcommons спільно з ритейлером ICY провела у себе віртуальний показ мод. Віртуальна 3D-демонстрація майстерності молодих дизайнерів перенесла глядачів у паралельний світ просторих рожевих зал та витких зелених стежок.

Цифрові інтер’єри

Разом із домами мод, які стали переносити покази своїх колекцій у віртуальний простір, дизайнери інтер’єру також зацікавилися фентезійними цифровими ландшафтами. І цілком імовірно, що майбутнє магазинів саме за таким цифровим форматом.

Reisinger Studio

Зокрема, Reisinger Studio для свого проєкту Terrace North створила залиту бузковим світлом вигадливу конструкцію під відкритим небом. Тут є як сучасні шезлонги, так і чудернацькі металеві подушки. Діджитал-дизайнерка Шарлотта Тейлор співпрацювала з цілим рядом 3D-художників, щоб втілити у життя своє бачення м’яких та утопічних віртуальних середовищ.

Reisinger Studio

А дизайнер Стефано Джіакомелло більше тяжіє до віртуальних мандрів, розміщуючи дизайнерські меблі та витвори мистецтва на тлі розкішної природи, хмарного неба або призахідного сонця.

  • Stefano Giacomello
  • Per Holland Bastrup

У своїй серії робіт Dreamscape Пол Мілінскі, креативний директор Loftgarten, уявляє ефемерні та грайливі віртуальні місцини. Їхні стежки, за задумом дизайнера, мають «кликати глядача за собою, надихати його, дивувати, бути ілюстрацією одного з можливих варіантів майбутнього та місцем, куди можна втекти».

Paul Milinski

«Ескапізм зараз приваблює людей як ніколи, – зазначила Шарлотта Тейлор. – Ці утопічні вигадані місця розбурхують уяву та пробуджують жагу побачити щось нове. І байдуже буде воно реальне чи фантастичне».

Paul Milinski

А це бажання, в свою чергу, дало початок віртуальним просторам там, де раніше були звичайні офлайн-магазини. Таким чином магазин перестає бути просто обгорткою для ритейлу і перетворюється на дещо самоцінне, здатне підштовхнути політ уяви та запропонувати втечу від буденності.

Джерело


І ще трошки про ескапізм: пропонуємо вам переглянути ось такі способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.

Теги: віртуальна реальністьмодаритейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Даг Ейткен відкриває амбітну виставку віртуальної реальності в чотирьох галереях
Культура і Життя

Даг Ейткен відкриває амбітну виставку віртуальної реальності в чотирьох галереях

16 Лютого, 2022

Заперечуючи визначення жанру, щоб переосмислити природу того, чим може бути твір мистецтва — і чого може досягти мистецтво — Даг Ейткен веде нас на арену, де час, простір і пам’ять є плинними поняттями. Дивовижна робота Дуга Ейткена...

Читати даліDetails

Gucci запрошує художників проілюструвати сумку

Випускники освітнього проєкту Epson Digital Fashion Lab презентують свої колекції на Ukrainian Fashion Week

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.