Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Віртуальні гардероби та вигадливі інтер’єри здатні перенести споживачів в утопію або дати їм ненадовго втекти у інший світ. Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл. Зараз сфера ритейлу починає вбачати своє майбутнє у чомусь більшому, ніж просто купівля та продаж. Разом із товарами вона починає пропонувати споживачам ескапізм та занурення в інший, фантастичніший світ.

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір
Reisinger Studio

Віртуальна мода

Так віртуальний дім мод The Fabricant створює унікальний дизайн одягу, який існує лише в цифровому середовищі. Використовуючи програми для 3D-моделювання, його дизайнери ретельно створюють вбрання, яке аватари клієнтів зможуть вдягти у віртуальному середовищі: в соціальних медіа, у відеоіграх тощо. Цей бренд представляє свої витвори на тлі пустель з рожевого піску та серед сюрреалістичних пейзажів, які могли б бути десь на іншій планеті, що добре гармоніює з візіонерською майстерністю дизайнерів The Fabricant.

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір
The Fabricant

Останнім часом ця компанія викликає до себе чималий інтерес. Амбер Джей Слоотен, співзасновниця The Fabricant, у жовтні 2020 року зізналася у своєму інтерв’ю журналу Dezeen, що їй ще ніколи в житті не доводилося одягати так багато людей, як під час пандемії.

А у березні 2020 року шанхайська діджитал-платформа Xcommons спільно з ритейлером ICY провела у себе віртуальний показ мод. Віртуальна 3D-демонстрація майстерності молодих дизайнерів перенесла глядачів у паралельний світ просторих рожевих зал та витких зелених стежок.

Цифрові інтер’єри

Разом із домами мод, які стали переносити покази своїх колекцій у віртуальний простір, дизайнери інтер’єру також зацікавилися фентезійними цифровими ландшафтами. І цілком імовірно, що майбутнє магазинів саме за таким цифровим форматом.

Зокрема, Reisinger Studio для свого проєкту Terrace North створила залиту бузковим світлом вигадливу конструкцію під відкритим небом. Тут є як сучасні шезлонги, так і чудернацькі металеві подушки. Діджитал-дизайнерка Шарлотта Тейлор співпрацювала з цілим рядом 3D-художників, щоб втілити у життя своє бачення м’яких та утопічних віртуальних середовищ.

А дизайнер Стефано Джіакомелло більше тяжіє до віртуальних мандрів, розміщуючи дизайнерські меблі та витвори мистецтва на тлі розкішної природи, хмарного неба або призахідного сонця.

У своїй серії робіт Dreamscape Пол Мілінскі, креативний директор Loftgarten, уявляє ефемерні та грайливі віртуальні місцини. Їхні стежки, за задумом дизайнера, мають «кликати глядача за собою, надихати його, дивувати, бути ілюстрацією одного з можливих варіантів майбутнього та місцем, куди можна втекти».

«Ескапізм зараз приваблює людей як ніколи, – зазначила Шарлотта Тейлор. – Ці утопічні вигадані місця розбурхують уяву та пробуджують жагу побачити щось нове. І байдуже буде воно реальне чи фантастичне».

А це бажання, в свою чергу, дало початок віртуальним просторам там, де раніше були звичайні офлайн-магазини. Таким чином магазин перестає бути просто обгорткою для ритейлу і перетворюється на дещо самоцінне, здатне підштовхнути політ уяви та запропонувати втечу від буденності.

Джерело


І ще трошки про ескапізм: пропонуємо вам переглянути ось такі способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.

На що схожа твоя любов до діджиталу: тест до Дня закоханих від агенції VIVID та Admixer Advertising

Команди агенції VIVID разом з Admixer Advertising спеціально до Дня закоханих вирішили подарувати всім заряд чудового настрою та безліч позитивних ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...