Рынок фриланса под микроскопом

Нет, «Бюро» не планирует переходить на удаленную работу! Просто наш исследовательский департамент провел основательное маркетинговое исследование по заказу ресурса ProffStore.com — электронной «биржи фрилансеров».

Перед исследователями стояла четкая задача — найти наиболее эффективную конфигурацию ресурса и определить приоритетные направления его продвижения, исходя из текущей ситуации на рынке.

 Для достижения цели агентство детально изучило рынок фриланс-услуг и особенности сотрудничества исполнителей и заказчиков на подобных «биржах». Исследователи провели серию опросов экспертов — а именно, лиц, принимающих решение о привлечении удаленных сотрудников.

 По итогам опросов специалисты «Бюро» определили самые актуальные тенденции рынка и причины, побуждающие заказчиков обращаться к удаленным сотрудникам, критерии выбора конкретных исполнителей, а также узнали много интересных фактов.

 Например, что Украина лидирует на рынке фриланс-программирования (доля России снизилась на 15%), выполняя треть заказов, приходящихся на Восточную Европу.  А работодатели сегодня предпочитают искать фрилансеров в социальных сетях, а не на «биржах фриланса». Однако клиентов агентства — биржу ProffStore.com — этот факт не беспокоит. Ведь «кто проинформирован — тот вооружен»; к тому же «Бюро Маркетинговых Технологий»  «вооружило» ProffStore.com структурированными рекомендациями по продвижению ресурса в сложившихся условиях.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...