Рекордный успех Apple

Глава корпорации Apple Тим Кук представил годовой финансовый отчет о деятельности компании. Он охарактеризовал текущий финансовый год как самый успешный за всю историю Apple. Об этом сообщается на официальном сайте корпорации

 

 

«2015 финансовый год стал самым успешным в истории Apple, годовая выручка выросла на 28% и достигла почти $234 млрд. Этот успех стал возможен благодаря нашей приверженности к созданию лучших и самых передовых продуктов в мире, что является свидетельством грандиозного мастерства нашей команды», – сказал Кук.

 

Выручка компании за четвертый квартал составила $51,5 млрд, чистая прибыль – $11,1 млрд. В прошлом году за этот период Apple выручила $42,1 млрд, а чистая квартальная прибыль достигла  $8,5 млрд.

 

По словам Кука, iPhone 6s и iPhone 6s Plus, Apple Watch с ассортиментом чехлов и браслетов и новый iPad Pro составляют «лучшую линейку продуктов, когда-либо созданных компанией». В четвертом квартале 2015 финансового года компания продала 48 млн iPhone, 9,9 млн iPad и 5,7 млн компьютеров Mac.

Ранее стало известно, что бренд Apple в третий раз стал самым дорогим в мире по версии консалтингового агентства Interbrand. Его стоимость оценивают в $170 млрд.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...